בניית חנויות אינטרנטיות

אתרי איקומרס (חנויות אינטרנטיות) הפכו בשנים האחרונות פופולאריות יותר ויותר בקרב עסקים שהתחילו למכור גם בזירה האינטרנטית.
נפח המסחר האלקטרוני עולה משנה לשנה, צרכני הקצה מתאהבים יותר ויותר באופציה לקנות מוצרים מבלי לצאת מהבית ו"הדור הישן" של הצרכנים שפחות מכיר ומבין את התחום אט אט מתחלף בדור החדש שצורך באינטרנט יותר ויותר.
אוקטופלוס מנוסה בהקמה של עשרות חנויות אינטרנטיות – מכל הגדלים ומכל הסוגים. בעזרת תהליך אפיון והקמה מדויק אנחנו מקימים לכם מערך סחר אלקטרוני שכל מטרתו היא לייצר לכם חשיפה למותג, לקוחות חדשים ופשוט – עוד כסף בכל חודש!

Ecommerce

חנויות אינטרנטיות שהקמנו:

הקמת חנות אינטרנטית איתנו - מה השלבים?

01

פגישת אפיון

בשלב הראשון נערוך שיחת אפיון בה נשאל אתכם מספר שאלות מנחות לגבי העסק שלכם:
מה המוצרים שאתם מוכרים, מי קהל היעד שלכם, מי הלקוחות הכי טובים שלכם, מה לקוחות מספרים על העסק, נדבר על הנישה שאתם פועלים בה, האתגרים שאתם חווים בעסק ומה החזון והמסרים שלו.
נעלה דגשים שלכם לגבי החנות האינטרנטית שנקים ונרשום יעדים שתרצו להשיג בעזרתה.

02

מחקר מקיף

בשלב השני נערוך מחקר מקיף במספר היבטים:
מחקר נישה – נבין באיזו נישה אתם פועלים ומה מצבה בזירה הדיגיטלית. נחקור את המתחרים שלכם ונבנה אסטרטגיה איך אנחנו בונים לכם חנות אינטרנטית מבודלת ובולטת מעליהם. נחקור את נפחי החיפוש של הקטגוריות והמוצרים בחנות שלכם ועפ"י זה נבנה את התפריט ודפי המוצרים באתר. ננתח את קהל היעד שלכם על מנת שהחנות תדע לדבר אליהם בשפה הנכונה כדי שימירו.

03

הצגת הסקיצה

בשלב השלישי נציג לכם את הסקיצה של האתר שלכם. נדבר על העיצוב שבנינו לכם ומה עומד מאחוריו, על מבנה התפריט, על הקטגוריות השונות, על דפי המוצר ונציג לכם גם את המתחרים שלכם ואת האסטרטגיה להתבלט מעליהם.
ניתן לכם טיפים ועצות כיצד לתמחר את המוצרים בצורה נכונה, אילו תמונות כדאי לכם להעלות כדי למשוך את קהל הלקוחות אליכם ואפילו באיזו מערכת סליקה כדאי לכם להשתמש.

04

פיתוח והקמה!

השלב האחרון והכיפי ביותר – עולים לאוויר!
לאחר שעברנו על הסקיצה של אתר המכירות שלכם והאסטרטגיה שבנינו כדי להצליח איתו צוות המפתחים שלנו יקים לכם את החנות הנחשקת ויעלה אותה על דומיין שתבחרו.
מכאן מה שנותר לכם הוא רק להתחיל למכור ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלכם בכל חודש 🙂

יש לנו ניוזלטר!

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

לגמרי. בחנות האינטרנטית יש את כל האספקטים שיש לחנות רגילה – ניהול מלאי, תמחורים, קטלוג מוצרים, שיווק, מכירות, סליקה ועוד.

בבעלותכם הבלעדית. כתובת החנות (הדומיין) היא בבעלותכם וכך גם האתר מאוחסן אצלכם (יש אופציה גם לאחסן אצלנו במידה ותרצו).

בטח!
אין נישה שאנחנו לא מכירים והתנסנו איתה. מוזמנים לעלות טיפה למעלה ולהעיף מבט על חנויות שהקמנו בנישות שונות ומגוונות.

תוכן אקורדיון

אל דאגה. בצמוד לחנות שנקים לכם אנו נספק לכם סרטוני הדרכה על החנות האינטרנטית שלכם שדרכם תדעו איך לתפעל אותה ובין היתר להעלות מוצרים חדשים לחנות.

בטח. נדע להתאים לכם כמה אופציות לתשלום שתבחרו בתוך החנות שלכם בהתאם למה שתחליטו.

שאלה מעולה!
אחת הדרכים למשוך מבקרים לאתר שלכם היא בעזרת קידום אורגני של החנות בגוגל. דרך זו היא האידיאלית והאהובה מבחינתנו כי היא מושכת טראפיק איכותי לאתר, עם כוונת קנייה חזקה וממיר. כמו כן, פיתרון זה נשמר לטווח הרחוק ויוצר מוניטין לחנות שלכם.
שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים? אוקטופלוס מומחים בקידום אורגני של חנויות אינטרנטיות, דברו איתנו ויותר מנשמח לעזור!

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!