עיצוב UX/UI

אפיון ועיצוב של חוויית המשתמש וממשק המשתמש.
שלב זה הוא לא בגדר המלצה אלא הכרחי בהקמה של כל אתר, אפליקציה, תוכנה או חנות ומשפיע על הצלחת העסק לאורך כל דרכו.
לא מספיק שהממשק ייראה אסתטי ויפה אלא שהוא גם יהיה קל ופשוט להבנה ולתפעול, שיתן הרגשה טובה ללקוח ושיגרום לו לחזור שוב ושוב.
אצלנו באוקטופלוס, צוות מנצח של מעצבי UX/UI ידע לאפיין ולעצב לכם את ממשק המשתמש ככזה שנותן חוויית לקוח מקסימאלית. עם ניסיון רב בפסיכולוגיה התנהגותית נדע ליצור אצלכם בעסק חוויית משתמש שתשאיר אבק למתחרים ואת הלקוחות שלכם – ממירים וחוזרים 🙂

UI/UX Design

פרוייקטים UX/UI שעיצבנו:

עיצוב UX/UI איתנו - מה השלבים?

01

פגישת אפיון

בשלב הראשון נערוך פגישת אפיון בה נכיר אתכם ואת העסק שלכם. נדבר על מה השירותים שהעסק נותן, על גבי איזו פלטפורמה הוא יושב (אפליקציה/חנות/אתר/תוכנה וכו), מי קהל היעד שלו, איזו בעיה אנחנו באים לפתור ועוד. כל השאלות הללו ועוד הן שאלות מנחות שבאות לאפיין את סוג חוויית המשתמש ועיצוב הממשק שצוות המעצבים שלנו יתמקד בו ויבנה אותו בהתאמה לעסק הספציפי שלכם.

02

מחקר מקיף

בשלב השני צוות מעצבי ה-UX/UI שלנו יערוך מחקר מקיף בהתבסס על פגישת האפיון הראשונה והמידע שאספנו ממנה. ננתח את קהל היעד של העסק ואת דפוסי ההתנהגות שלו, הכאבים שלו והצורך שלו בעסק שלכם. בנוסף, נחקור מתחרים ונבין איפה הם חוטאים בחוויית המשתמש. לבסוף, נגדיר את האלמנטים העיצוביים שיעזרו לנו לתת חוויית משתמש מקסימאלית לקהל היעד שלנו.

03

שיתוף והקמה

בשלב השלישי נשתף אתכם בסקיצות של האלמנטים העיצוביים והשפה העיצובית שבנינו בהתאמה אישית עבור העסק שלכם. נסביר לכם איך כל אלמנט משפיע בצורה ישירה על חוויית המשתמש והממשק, מה אופיה של השפה העיצובית ולמה בחרנו דווקא בה כדי לדבר עם הלקוח שלכם. לאחר שנעבור ביחד על החומרים ונאשר אותם נתחיל בהקמה והטמעה של העיצובים במערכת שלכם.

04

הטמעה ומעקב

בשלב האחרון, נטמיע את השפה העיצובית שבנינו עבורכם בתוך העסק. כשהיא מותאמת אישית לקהל היעד שלכם, למערכת שלכם והכל בשיא הדיוק והמקצועיות. נעקוב אחרי התנהגות הלקוחות בעסק שלכם כדי לוודא שאכן השפה שאפיינו ובנינו עבורם אכן עושה את עבודתה והופכת את המערכת בעסק שלכם לפשוטה, קלילה וממירה ונותנת חוויית משתמש מהשורה הראשונה.

מה, אני חייב עיצוב UX/UI בעסק?

אתם בכלל לא חייבים. כמו שאפשר לעשות שיחת מכירה בלי לגעת בכאבים של הלקוח, כמו שאפשר לכתוב פוסט שיווקי ולגשת ישר למכירה. סביר להניח שנצליח למכור בשתי הסיטואציות האלו – אבל באחוזי המרה הרבה יותר נמוכים ממה שאנחנו יכולים.
אותו דבר בעיצוב UX/UI. זה תהליך שעושים אותו פעם אחת בתחילת הדרך על מנת לדבר בשפה של קהל היעד שלנו, לענות על הצרכים שלו ולתת לו ממשק נוח, פשוט וידידותי עם חוויית משתמש מקסימאלית. זה מוכח שכל עסק שעושה אפיון ועיצוב UX/UI משפר את אחוזי ההמרה שלו משמעותית.
כשמדברים על השקעה בעסק – עיצוב UX/UI זו לגמרי דוגמא מעולה.

יש לנו ניוזלטר!

100% לקוחות מרוצים. ניתן להם לספר

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

בוודאי!
כל העיצובים, האלמנטים והשפה העיצובית שאנו מגדירים עבור העסק שלכם הם חדשים ונבנים בהתאמה אישית עבורכם.

בטח. בשל השלישי אנו מציגים לכם את התוצרים שעיצבנו. אם תרצו לערוך שינויים לפני שאנחנו מתחילים בפיתוח והטמעה – זה בהחלט השלב הנכון.

בוודאי.
הצוות המנוסה שלנו באוקטופלוס יודע לעצב כל מערכת שהיא על כל ממשק שהוא – גם על מובייל.

תוכן אקורדיון

כל עסק שמתנהל עם מוצר דיגיטלי כלשהו (אתר/תוכנה/חנות/אפליקציה ועוד) – חייב לאפיין ולעצב UX/UI אם ברצונו להפוך אותו לידידותי ורווחי יותר.

זה יבוא לידי ביטוי ביחס ההמרה וכמות הלקוחות החוזרים. יחס ההמרה יעלה מכיוון שהמערכת מותאמת בשבילו וכמות הלקוחות החוזרים תעלה גם כן כי המערכת ידידותית וממכרת.

אין עם זה שום בעיה. אנו נערוך את אותו תהליך לאפיון ועיצוב ה-UX/UI שלכם ונטמיע את האלמנטים והשפה העיצובית הן באתר והן באפליקציה בהתאמה לכל אחת מהפלטפורמות.

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!