עיצוב UX/UI לאתר - Briutly

עיצוב UX/UI לאתר – Briutly

המותג Briutly הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Briutly משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.

המותג Briutly הינו חברה לירידה במשקל.

לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
קהל היעד של המותג הן נשים שמעוניינות להוריד במשקל ולחיות אורח חיים בריא. ג'ניה, בעל העסק, הוא הבעלים והפנים של המותג ודמות מוכרת בתחום. מהמחקר הבנו שקהל היעד הוא סקפטי ולא רוצה "ליפול" בשיטות לא מוצלחות. דאגנו לפרט אודות המוצרים שהעסק מוכר ולהסביר מה המטרה של כל מוצר. בנוסף, יצרנו עמוד שלם שנותן מידע אודות ג'ניה, מקצועיותו, תעודותיו ואזכורים שלו ברשת ובתקשורת על מנת ליצור את מעמד האותוריטה ולבנות את האמון עם הקוראות. הוספנו ביקורות של לקוחות מרוצות שקנו מהמוצרים בחנות וסיפרו את הסיפור האישי שלהן ליצירת הוכחה חברתית. האתר כולו מעוצב בשפה העיצובית של המותג להענקת תחושת שייכות. בגלל שאלו מוצרים בריאותיים דאגנו לציין שהכל מיוצר בישראל וכל המוצרים עברו את כל האישורים הנדרשים בשביל להעלות את רמת האמון בעסק ושירותיו.

לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Briutly והתוצאות היו מרשימות! המכירות עלו, יחס ההמרה זינק גם כן ומעמד המותג ברשתות החברתיות וברשת טיפס גם כן למעלה עם הרבה המלצות וביקורות חיוביות של לקוחות מרוצות וחוזרות כאחד.

מותג Briutly נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב אתר UX/UI

 

עבודות קשורות:

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

בוודאי!
כל העיצובים, האלמנטים והשפה העיצובית שאנו מגדירים עבור העסק שלכם הם חדשים ונבנים בהתאמה אישית עבורכם.

בטח. בשל השלישי אנו מציגים לכם את התוצרים שעיצבנו. אם תרצו לערוך שינויים לפני שאנחנו מתחילים בפיתוח והטמעה – זה בהחלט השלב הנכון.

בוודאי.
הצוות המנוסה שלנו באוקטופלוס יודע לעצב כל מערכת שהיא על כל ממשק שהוא – גם על מובייל.

תוכן אקורדיון

כל עסק שמתנהל עם מוצר דיגיטלי כלשהו (אתר/תוכנה/חנות/אפליקציה ועוד) – חייב לאפיין ולעצב UX/UI אם ברצונו להפוך אותו לידידותי ורווחי יותר.

זה יבוא לידי ביטוי ביחס ההמרה וכמות הלקוחות החוזרים. יחס ההמרה יעלה מכיוון שהמערכת מותאמת בשבילו וכמות הלקוחות החוזרים תעלה גם כן כי המערכת ידידותית וממכרת.

אין עם זה שום בעיה. אנו נערוך את אותו תהליך לאפיון ועיצוב ה-UX/UI שלכם ונטמיע את האלמנטים והשפה העיצובית הן באתר והן באפליקציה בהתאמה לכל אחת מהפלטפורמות.

אז, רוצה להתייעץ עם תמנון?

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!