עיצוב UX/UI לאתר - Ez Ching

עיצוב UX/UI לאתר – Ez Ching

המותג Ez Ching הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Ez Ching משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.

המותג Ez Ching הינו חברת סטארטאפ בתחום הפיננסיים.

לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
החברה מציעה שירותי קאשבק (Cashback) לסוחרי איקומרס. מהמחקר הבנו שחלק מהחסמים של לקוחות בנישה הזו זה המורכבות – הלקוחות אינם מבינים כיצד התהליך עובד, מתי הכסף ייכנס להם לחשבון, איך אפשר למשוך אותו וכו'. החלטנו לעצב את עמוד הבית כשברגע הראשון שהלקוח נכנס הוא רואה כיצד התהליך עובד ב-4 שלבים פשוטים. זאת על מנת ליצור תחושת ביטחון ונוחות אצל הלקוח מהרגע הראשון. בנוסף, יצרנו סקשן בתוך עמוד הבית של האתרים שהחברה עובדת איתם כדי ליצור הוכחה חברתית שהמותג כבר רץ ועובד. חשוב לציין שגם החברות שנבחרו התבססו על מחקר המפתח שערכנו. בנוסף, הוספנו תכנית שותפים (Affiliate Program) – מודל נחוץ לכל עסק תוכנה מבחינתנו שמעלה את ההכנסות במינימום עבודה. האתר כולו הוא בעיצוב נקי עם חווית גלישה חלקה ומכיל אלמנטים עיצוביים מתחום המסחר האלקטרוני למטרות חיבור של הגולשים אל האתר ותחושת שייכות. בנוסף, הוספנו בלוג מאמרים מקיף על מנת לתת ערך לגולשים ולא רק לבוא למכור להם. גם את עמוד חשבון המשתמש עיצבנו בצורה הכי נוחה שיש ללקוח – כבר במצג הראשון מרגע ההתחברות הוא רואה את כל המספרים החיוניים בחשבון שלו מבלי לחפש אותם – כמה כסף נצבר בחשבון מקאשבק, כמה מתכנית שותפים וכמה בונוסים קיבל.

לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Ez Ching והתוצאות מדהימות: לקוחות רבים הגיעו אל האתר בזכות הבלוג המפורט, חלק גדול מהם הומרו ללקוחות משלמים בזכות חוויית המשתמש היוצאת מן הכלל וחלק לא מבוטל מהם גם הצטרף לתכנית השותפים והמליץ לחברים ומכרים להצטרף למותג! לקוחות העידו על תחושה שהגיעו למקום הנכון מהרגע הראשון שנכנסו לאתר.

מותג Ez Ching נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI

עיצוב UX/UI לאתר - Ez Ching

עבודות קשורות:

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

בוודאי!
כל העיצובים, האלמנטים והשפה העיצובית שאנו מגדירים עבור העסק שלכם הם חדשים ונבנים בהתאמה אישית עבורכם.

בטח. בשל השלישי אנו מציגים לכם את התוצרים שעיצבנו. אם תרצו לערוך שינויים לפני שאנחנו מתחילים בפיתוח והטמעה – זה בהחלט השלב הנכון.

בוודאי.
הצוות המנוסה שלנו באוקטופלוס יודע לעצב כל מערכת שהיא על כל ממשק שהוא – גם על מובייל.

תוכן אקורדיון

כל עסק שמתנהל עם מוצר דיגיטלי כלשהו (אתר/תוכנה/חנות/אפליקציה ועוד) – חייב לאפיין ולעצב UX/UI אם ברצונו להפוך אותו לידידותי ורווחי יותר.

זה יבוא לידי ביטוי ביחס ההמרה וכמות הלקוחות החוזרים. יחס ההמרה יעלה מכיוון שהמערכת מותאמת בשבילו וכמות הלקוחות החוזרים תעלה גם כן כי המערכת ידידותית וממכרת.

אין עם זה שום בעיה. אנו נערוך את אותו תהליך לאפיון ועיצוב ה-UX/UI שלכם ונטמיע את האלמנטים והשפה העיצובית הן באתר והן באפליקציה בהתאמה לכל אחת מהפלטפורמות.

אז, רוצה להתייעץ עם תמנון?

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!