המותג Maor Levi הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Maor Levi משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Maor Levi הינו משרד עורכי דין.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
האתר מציע שירותי עריכת דין בתחום חדלות פירעון, הוצאה לפועל, פשיטות רגל וכו'. כבר בחלק העליון של עמוד הבית הסברנו במשפט אחד באילו תחומים המשרד מומחה, מה הניסיון שלו ושהמון לקוחות קיבלו חיים חדשים בזכותו. כמו כן יצרנו טופס השארת פרטים בצמוד למשפט הנ"ל לפגישת ייעוץ ללא התחייבות! אלמנט המעלה את אחוזי ההמרה משמעותית מכיוון שבעריכת דין ובטח שבתחומים כאלו החיבור בין הלקוח למשרד והאמון שהלקוח נותן בו הם בראש ובראשונה. המחיר פחות פקטור ולכן "חתירה למגע" כמה שיותר מהירה חשובה ביותר. כל האתר קליל וזורם חלק ומעוצב בשפה העיצובית של המותג. בנוסף הוספנו ביקורות מלקוחות על תהליך העבודה עם המשרד והמלצות חמות – תורם להוכחה החברתית. יצרנו סקשן שמסביר בקצרה על כל תחום שהמשרד עוסק בו לתפיסה מיידית של הגולש וההבנה שהגיע למקום הנכון ולמטה יותר בעמוד הבית גם הסברנו בהרחבה על כל תחום ליצירת ביטחון והבעת אמון במשרד הנ"ל.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Maor Levi והוא לגמרי עשה את עבודתו: גולשים רבים השאירו פרטים לפגישת ייעוץ וחלק לא קטן גם הפך ללקוחות! אנשים העידו שהאתר עשה עליהם רושם מקצועי ואמין ושחוויית הגלישה בו הייתה פשוטה וקלילה וזה דחף אותם לרצות לעבור את התהליך שלהם עם המשרד הנ"ל.
מותג Maor Levi נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI