המותג Mavenas הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Mavenas משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Mavenas הינו חנות איקומרס בנישת התכשיטי יוקרה.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
קהל היעד של המותג זה אנשים שאוהבים תכשיטי יוקרה. תוכלו לראות שהאתר כולו מעוצב בצורה יוקרתית ועפ"י שפה עיצובית אחידה ומקצועית שמשדרת את ערכי המותג. בעמוד הבית ניתן למצוא קטגוריות של תכשיטים הן לגברים והן לנשים ואפילו מספר תכשיטים מסויימים שמצאנו כמוצרים חמים במחקר המילים שעשינו. כל תכשיט מוצג לחוד, בפני עצמו, כדי להדגיש את היוקרה שבו. ממחקר על קהל היעד עלה שרבים קונים תכשיטי יוקרה כמתנה לבן/בת זוג או לאיש יקר בחייהם לכן עיצבנו והכנסנו סקשן שלם מיועד גם למתנות כבר בעמוד הבית – להתמצאות מיידית של הלקוח הפוטנציאלי. יצרנו בלוג מלא בכתבות תוכן מקצועיות ואיכותיות אודות התכשיטים שבעל העסק מייצר, על חומרי הגלם והאיכות שלהם למתן רושם מקצועי.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Mavenas והתוצאות היו יפות מאוד! אחוז ההמרה גדל משמעותית, גולשים הביעו אמון באתר והמכירות עלו בהתאם.
מותג Mavenas נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI