המותג Homesteading shop הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Homesteading shop משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Homesteading shop הינו חנות איקומרס בנישת אורח חיים של משק בית.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
האתר מוכר מוצרים ואקססוריז בתחום משק הבית. האתר כולו מעוצב וממותג בשפה המדברת אל קהל היעד – עיצוב ידידותי, סביבתי, משלב אלמנטים של טבע, של חיי נוחות ופשטות מה שיוצר מקרב מיידי עם הגולשים. נוסף על כך הדגשנו כי המותג חורט על דגלו 3 ערכים בסיסיים שהם חקלאות, איכות מוצר ומוצרי חלב – גם זה, כדי לחזק את תחושת השייכות והביטחון בקרב הלקוחות הפוטנציאליים. הכנסנו סקשן של ביקורות גולשים שמגיעים מהקהילה שממליצים על המוצרים של המותג לצורך הוכחה חברתית. בנוסף, קישרנו את האתר לכל עמודי הסושיאל כדי להראות שמדובר במותג רציני. מחקר קהל היעד הראה שהיבט מרכזי כאן הוא הקהילתיות – קהילה גדולה של אנשים שחיים באורח החיים הזה ולכן דאגנו לשים דגש על הסיפור מאחורי המותג: מי עומד מאחוריו, מה הויז'ן שלו ומה המשימה שלהם כדי ליצור חיבור. בנוסף, יצרנו בלוג מרתק עם מאמרים בנושאים שונים על פי מחקר המילים שערכנו כגון מדריכים מעניינים לשדרוג אורח החיים הייחודי, מתכונים, שיטות שונות לניהול משק הבית וכו', כל זאת על מנת לחזק את האותוריטה של האתר. כל חוויית הגלישה באתר חלקה, נקייה ואינטואיטיבית.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Homesteading shop ובעלי המותג היו מאושרים. הם סיפרו שלקוחות נכנסו לאתר והרגישו ממש "בבית". מעבר לכך, המותג הפך לבית וקהילה עבור אנשים המנהלים אורח חיי משק בית והם כבר מקבלים מכירות מלקוחות שחוזרים אליהם!
מותג Homesteading shop נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI