עיצוב UX/UI לאתר - Car4you

עיצוב UX/UI לאתר – Car4you

המותג Car4you הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Car4you משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.

המותג Car4you הינו זירת מסחר לרכבים יד שנייה.

לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
קהל היעד של המותג הם אנשים שמעוניינים לקנות רכב יד שניה. האתר כולו מעוצב בשפה המיתוגית של המותג ומשדר את המסר המרכזי – כאן זה המקום הכי טוב למצוא רכב יד שניה. עיצבנו מנוע חיפוש מתקדם בו אפשר לסנן את הרכב הספציפי שמחפשים. דאגנו לשדר את ערכי המותג: אמינות, מקצועיות והכי חשוב – אובייקטיביות. אין העדפה לסוחר מסויים, ההעדפה היחידה היא לטובת הלקוח במציאת הרכב המושלם. פישטנו את תהליך בחירת וקניית הרכב ל-3 צעדים פשוטים על מנת להקל על הלקוח ולהניע אותו לפעולה. יצרנו מסננים ראשיים בעמוד הבית שמובילים למותגי רכב מבוקשים ספציפיים עפ"י מחקר מילות מפתח עשינו. ישנם חסמים רבים בתהליך קניית רכב חדש כגון מימון, אפשרות לטרייד-אין כחלופה, בדיקה לפני קנייה ועוד – גילינו את כולם בזמן המחקר ודאגנו להכניס אלמנטים שנותנים פיתרון לכל אחד מהחסמים כבר בעמוד המוצר על מנת למנוע נטישה/שיחות טלפון מיותרות.

לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Car4you והתוצאות היו יפות מאוד! עסקאות רבות נסגרו דרך האתר וסוחרי רכב רבים ראו את ההצלחה ורצו להצטרף ולהעלות את הרכבים שלהם גם.

מותג Car4you נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI

 

עבודות קשורות:

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

בוודאי!
כל העיצובים, האלמנטים והשפה העיצובית שאנו מגדירים עבור העסק שלכם הם חדשים ונבנים בהתאמה אישית עבורכם.

בטח. בשל השלישי אנו מציגים לכם את התוצרים שעיצבנו. אם תרצו לערוך שינויים לפני שאנחנו מתחילים בפיתוח והטמעה – זה בהחלט השלב הנכון.

בוודאי.
הצוות המנוסה שלנו באוקטופלוס יודע לעצב כל מערכת שהיא על כל ממשק שהוא – גם על מובייל.

תוכן אקורדיון

כל עסק שמתנהל עם מוצר דיגיטלי כלשהו (אתר/תוכנה/חנות/אפליקציה ועוד) – חייב לאפיין ולעצב UX/UI אם ברצונו להפוך אותו לידידותי ורווחי יותר.

זה יבוא לידי ביטוי ביחס ההמרה וכמות הלקוחות החוזרים. יחס ההמרה יעלה מכיוון שהמערכת מותאמת בשבילו וכמות הלקוחות החוזרים תעלה גם כן כי המערכת ידידותית וממכרת.

אין עם זה שום בעיה. אנו נערוך את אותו תהליך לאפיון ועיצוב ה-UX/UI שלכם ונטמיע את האלמנטים והשפה העיצובית הן באתר והן באפליקציה בהתאמה לכל אחת מהפלטפורמות.

אז, רוצה להתייעץ עם תמנון?

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!