המותג Ido Shohat הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Ido Shohat משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Ido Shohat הינו חנות איקומרס בנישת האיפור והקוסמטיקה.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
קהל היעד של המותג זה נשים שאוהבות איפור. כל תחום האיפור הוא ויזואלי לחלוטין ולכן האתר כולו מלא בסרטונים ותמונות של מוצרי איפור וקוסמטיקה ושל נשים מאופרות – שימוש בויזואליזציה הזו יוצר תחושת שייכות מיידית בקרב הלקוחה. בנוסף, עוד בדף הבית, על מנת לתת ביטחון לגולשות – ציינו מספר טיפים לכל מיני סוגים שונים של איפור ואיך לעשות אותם בצורה הטובה ביותר. טיפים אלו משמשים מאין מוצר חדירה – הלקוחה מקבל ערך בחינם ולזה יש אימפקט משמעותי – היא גם נותנת אמון בעסק וגם מרגישה שכבר "צרכה" ממנו מוצרים – אפילו שזה ידע וזה בחינם. אלמנט זה מעלה את אחוז ההמרה. הצעה להרשמה למועדון הלקוחות בתמורה להנחה, שיתוף של קהילות המותג בסושיאל ועוד – כל אלו ועוד כדי לקרב את הלקוחה אל העסק ולשמור על קשר גם לטווח הרחוק.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Ido Shohat והתוצאות היו יפות מאוד! אחוז ההמרה גדל משמעותית, מועדון הלקוחות גדל והמכירות עלו בהתאם.
מותג Ido Shohat נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב אתר UX/UI