המותג Gothified הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Gothified משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Gothified הינו חנות איקומרס בנישת הגותיות.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
האתר מוכר מוצרים ואקססוריז בנישת הגותיות. לאחר שחקרנו את קהל היעד ותחומי העניין שלו החלטנו לתת עיצוב שחור ואפל לאתר לתחושת הזדהות מיידית מצד הלקוחות. גם הפונטים שבחרנו הם פונטים ייחודיים שתואמים את הנישה והסגנון שלה. עפ"י המחקר הכנסנו כמה קטגוריות מרכזיות ששמנו לב שמבוקשות בנישה וסידרנו אותן על פי הסדר מהמבוקשת ביותר להכי פחות. קהל היעד זה קהל שאוהב לקרוא ולכן הכנסנו גם בלוג מלא במאמרי תוכן בנושאים שונים ומגוונים בנישה על מנת לתת לגולשים תחושה אותנטית של מותג שמדבר את השפה שלהם. הוספנו קישורים לרשתות החברתיות של המותג (מחזק את תחושת האמינות באתר), חוות דעת של לקוחות שקנו כבר בדף הבית (הוכחה חברתית) והרשמה לניוזלטר על מנת לשמור על קשר על הלקוחות ולהמיר אותם בהמשך גם ללקוחות חוזרים.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Gothified והוא לגמרי עשה את עבודתו: רכישות רבות, אחוז ההמרה יפה וממליצים רבים על האתר והמותג!
מותג Gothified נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI