המותג ProShops הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את ProShops משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג ProShops הינו סוכנות לבניית חנויות אינטרנטיות.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
המותג מציע בניית חנות אינטרנטית לעסקים ובעצם להגדיל מכירות דרך כניסה לפעילות באונליין. חשוב לציין שעל סמך המחקר החלטנו לעצב את האתר בפשטות וישירות בלי יותר מידי לבלבל את הגולש. הדגשנו מספר יתרונות בולטים של המותג על פני המתחרים שלו למשל שהממשק בעברית – יתרון הן לבעל העסק והן למשווק שיעסיק. בנוסף, מדובר על קהל יעד שלא מבין בתחום וגילינו שאחד החסמים זה שהוא מפחד מהמורכבות שבתהליך הקמת אתר לעסק שלו. לכן פישטנו את זה ל-4 שלבים פשוטים ביותר דרך כרטיסיות שמוצגות בעמוד מה שמעלה את תחושת הביטחון בקרב הגולשים. הוספנו פינה של שאלות ותשובות על מנת להסיר חסמים נוספים שעולים מהגלישה באתר. שמנו טפסי יצירת קשר לאורך כל העמוד להעלאת יחס ההמרה.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג ProShops והתוצאות היו מעולות. חוויית הגלישה חלקה ונעימה, גולשים משאירים פרטים והאתר צובר תאוצה.
מותג ProShops נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI