ליד מגנט

ליד מגנט (Lead Magnet) או בשמו העממי מוצר חדירה הוא אמצעי מעולה להכניס לקוחות חדשים לעסק, ליצור איתם אמון וקרבה ולמצב אותנו כאותוריטות בתחומנו.
מוצר חדירה מטרתו לגרום ללקוח שלנו "לקנות" מאיתנו מוצר חינמי בכך שהוא משאיר את הפרטים שלו, ופסיכולוגית, הוא כבר פתח איתנו מערכת יחסים של לקוח ונתן בנו אמון. מכאן הדרך למכירת מוצר אמיתי היא יותר קצרה ופשוטה. 
הליד מגנט יכול לבוא בכל מיני וריאציות. אנחנו באוקטופלוס מנוסים באפיון והקמת ליד מגנט מסוג E-book – ספר אלקטרוני. הספר מכיל מידע מקיף ומעניין אודות הנושא שבעל העסק בוחר, עטוף ומעוצב בשפה העיצובית של המותג שלכם וכשמו כן הוא – מייצר לכם לידים.
את הליד מגנט מכניסים בתוך אסטרטגיית השיווק של העסק ובעצם כדי שלקוח הקצה יקבל אותו הוא מחוייב להשאיר מייל/מספר טלפון ובכך תוכלו להכניס אותו לרשימת התפוצה ו"לחמם" אותו לקראת רכישה בעסק שלכם.

Lead Magnet

דוגמאות לליד מגנט שיצרנו:

בניית ליד מגנט איתנו - מה השלבים?

01

פגישת אפיון

בשלב הראשון נערוך פגישת אפיון בה נדבר איתכם ונכיר את העסק שלכם. נבין מכם ממה נולד הצורך שלכם לייצר ליד מגנט לעסק שלכם. נבין מה השירותים שאתם נותנים והמוצרים שאתם מוכרים, מה אסטרטגיית השיווק שלכם בעסק ומי קהל היעד שלכם.
כמו כן נשאל אתכם האם יש נושא ספציפי שתרצו שנכתוב עליו בספר האלקטרוני שלכם ונבין מה מטרתו של הליד מגנט (יצירת אותוריטה? לידים? לקוחות משלמים? הגדלת רשימת התפוצה?)

02

מחקר מקיף

בשלב השני נערוך מחקר מקיף אודות הנישה שלכם, העסק שלכם וקהל היעד שלכם. נבין מה הם ה"כאבים" הבוערים בקרב קהל היעד שלכם, איזה נושא לספר יכול למשוך אותם הכי הרבה להשאיר את הפרטים שלהם כדי לקבל אותו ואיך כדאי לשווק את הספר האלקטרוני על מנת שיפיק את המיטב בהתבסס על המטרה שלכם.

03

הצגת הסקיצה

בשלב השלישי נציג לכם את הסקיצה שהכנו:
כריכה מעוצבת לספר האלקטרוני עם כותרת ותיאור על מה הספר ידבר, נציג לכם את תוכן העניינים והנושאים שנפרט עליהם בתוך הספר ונציג לכם את האסטרטגיה למימוש החזון שלכם והשגת המטרות בקמפיין. נסביר לכם למה בחרנו בנושאים הספציפיים שבחרנו, איך הם נוגעים בכאבים של הלקוח שלכם ואיך אתם יכולים לשלב את זה באסטרטגיה השיווקית שלכם כדי למקסם את אחוזי ההמרה.

04

מזל טוב!

בשלב האחרון אחרי שאישרנו ביחד את הסקיצה נתחיל בעטיפה, אריזה וסגירה של הליד מגנט שלכם. נמלא אותו בתוכן רלוונטי ואיכותי ע"י כותבי תוכן מקצועיים שלנו, נעצב כל דף ודף בתוך הספר בצורה יוקרתית ותואמת לשפת המותג שלכם ונסגור אותו לתוך קובץ PDF מרשים שתוכלו לשלוח ללקוחות שלכם שישאירו פרטים!

למה אני צריך ליד מגנט?

ליד מגנט הוא פיתרון יצירתי ומקורי להביא לקוחות חדשים לעסק שלנו ולייצר לעצמנו מוניטין. אם אתם מרגישים שהפעילות השיווקית שלכם קצת נתקעה לאחרונה או שקריאייטיב טוב כבר לא מספק את הסחורה כמו פעם – ליד מגנט הוא הפיתרון האידיאלי עבורכם:
מיצוב כאותוריטה, יחסי המרה גבוהים, הגדלת רשימת התפוצה בעסק ויצירת מאגר לקוחות חדשים שמקבלים גם ערך, גם תחושת אמון וקרבה ולבסוף – רוכשים מוצר טוב.

יש לנו ניוזלטר!

100% לקוחות מרוצים. ניתן להם לספר

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

ליד מגנט (מגנט לידים) הוא מוצר חדירה שיווקי שמטרתו לתת ערך ללקוחות פוטנציאליים ולגרום להם להשאיר לנו פרטים בעבור שירותים/מוצרים שאנחנו מוכרים בעסק שלנו.

לא. אצלנו באוקטופלוס אנו יודעים לאפיין ולבנות גם חוברת צביעה שתשמש כליד מגנט. חוברת הצביעה תכיל בתוכה דפי צביעה שקשורים למוצרים בחנות שלכם.

ליד מגנט נכנס כאלמנט שמשתמשים בו באסטרטגיה השיווקית. זה יכול להיות בקמפיין ממומן, בטופס לידים אורגני באתר, ברשימת תפוצה, בעמודי הסושיאל ועוד. העיקרון פשוט – כל לקוח פוטנציאלי שרוצה לקבל את הליד מגנט משאיר לנו פרטים (מייל/מספר טלפון) ורק אז הוא מקבל גישה אליו.

תוכן אקורדיון

כל התוכן שנכתב בתוך הליד מגנט בין אם זה ספר אלקטרוני ובין אם זו חוברת צביעה נכתב ע"י כותבי תוכן מקצועיים ומנוסים בחברת אוקטופלוס – 100% מקורי.

בהחלט. כל ליד מגנט הוא ייחודי ומותאם אישית לעסק שלכם. החל מהאפיון, דרך המחקר ועד ההקמה והסגירה שלו – הכל 100% בהתאמה אישית מ-0 ולא תמצאו עוד מוצר כזה אצל המתחרים שלכם.

הצוות שלנו באוקטופלוס ידע לתת לכם מענה באפיון והקמה של ליד מגנט בשתי שפות: עברית ואנגלית.

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!