ליד מגנט – The Modern Witch’s Manual

The Modern Witch’s Manual

המותג Witches House הגיע אלינו במטרה לייצר לו ליד מגנט מסוג E-book על מנת לשלב את זה באסטרטגיה השיווקית שלהם – להגדיל את רשימת התפוצה ולהכניס לקוחות חדשים.
חקרנו, אפיינו, כתבנו ועיצבנו ליד מגנט לWitches House.
מדובר על חנות איקומרס בנישת המכשפות. יצרנו עבורם מוצר חדירה מושקע, מעוצב וכזה שמדבר אל קהל היעד בשפה שלו במטרה להציע לו ספר מעניין על המדריך האולטימטיבי למכשפה המודרנית! נושאים כמו שיטות מודרניות לריפוי או כישוף אנשים, ניפוץ סטיגמות ומיתוסים לגבי מכשפות בעידן של היום וסימנים אסטרולוגיים ומשמעותם, ממלאים את הספר ומושכים את קהל היעד להשאיר פרטים כדי לקבל אותו.

ליד מגנט נועד על מנת לשווק את הספרון בחינם ללקוחות פוטנציאלים כדי לאסוף את המייל שלהם לרשימת תפוצה שלנו, ולהפוך אותם מלקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים.

מותג Witches House נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | ליד מגנט

יש לנו ניוזלטר!

עבודות קשורות:

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

ליד מגנט (מגנט לידים) הוא מוצר חדירה שיווקי שמטרתו לתת ערך ללקוחות פוטנציאליים ולגרום להם להשאיר לנו פרטים בעבור שירותים/מוצרים שאנחנו מוכרים בעסק שלנו.

לא. אצלנו באוקטופלוס אנו יודעים לאפיין ולבנות גם חוברת צביעה שתשמש כליד מגנט. חוברת הצביעה תכיל בתוכה דפי צביעה שקשורים למוצרים בחנות שלכם.

ליד מגנט נכנס כאלמנט שמשתמשים בו באסטרטגיה השיווקית. זה יכול להיות בקמפיין ממומן, בטופס לידים אורגני באתר, ברשימת תפוצה, בעמודי הסושיאל ועוד. העיקרון פשוט – כל לקוח פוטנציאלי שרוצה לקבל את הליד מגנט משאיר לנו פרטים (מייל/מספר טלפון) ורק אז הוא מקבל גישה אליו.

תוכן אקורדיון

כל התוכן שנכתב בתוך הליד מגנט בין אם זה ספר אלקטרוני ובין אם זו חוברת צביעה נכתב ע"י כותבי תוכן מקצועיים ומנוסים בחברת אוקטופלוס – 100% מקורי.

בהחלט. כל ליד מגנט הוא ייחודי ומותאם אישית לעסק שלכם. החל מהאפיון, דרך המחקר ועד ההקמה והסגירה שלו – הכל 100% בהתאמה אישית מ-0 ולא תמצאו עוד מוצר כזה אצל המתחרים שלכם.

הצוות שלנו באוקטופלוס ידע לתת לכם מענה באפיון והקמה של ליד מגנט בשתי שפות: עברית ואנגלית.

אז, רוצה להתייעץ עם תמנון?

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!