מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא השלב הראשון וכרטיס כניסה שהוא בגדר חובה לפני שנכנסים להרפתקאה של הקמת אתר או חנות אינטרנטית.
מחקר מילות מפתח בא לחקור את הנישה של העסק שלכם ולתת לנו הבנה מה קהל היעד שלנו מחפש יום יום באינטרנט בנישה שלנו, כמה הוא מחפש כל ביטוי ואילו מוצרים/שירותים נמכרים יותר או פחות.
אפשר להסתכל על מחקר מילות מפתח כשלב הבסיסי ביותר לפני הקמה וקידום של כל אתר או חנות. חקר השוק הזה נותן לנו תמונה על הנישה שלנו בזירה האינטרנטית ויכול לקצר לנו זמן ולחסוך לנו המון כסף ותסכול לטווח הארוך כי על בסיסו אנחנו נדע בדיוק איך לאפיין, לבנות ולקדם את האתר/החנות שלכם בהתאם לנישה שאתם פועלים בה.
הצוות שלנו באוקטופלוס ידע לתת לכם מחקר מילות מפתח מקיף על הנישה שלכם על מנת שתוכלו לבנות ולקדם את האתר שלכם בלי דאגות, עם מטרות ברורות ועם ידיעה שאתם מביאים לגולשים באתר שלכם בדיוק מה שהם מחפשים מידי יום.

Keyword

מחקרי מילות מפתח שעשינו:

איך מחקר מילות מפתח חוסך לי כסף?

מחקר מילות מפתח מקיף ומקצועי יכול לחסוך לכם לא מעט כסף בפתיחת וקידום אתר/חנות חדש/ה.
בלי מחקר מילות מפתח לא תהיה לכם תמונה בהירה על אילו ביטויים מחפשים בגוגל ומה נפח החיפוש שלהם. התוצאה של זה הוא שיכול להיות שתאפיינו ותקדמו את האתר שלכם על ביטויים/מוצרים ספציפיים כשבפועל – אין להם ביקוש ואף אחד לא מחפש אותם. עוד סיטואציה אפשרית היא שתקדמו ביטויים תחרותיים מאוד ולא תצליחו להגיע למקומות הראשונים בגוגל ואז סתם ביזבזתם כסף.
עם מחקר מילות מפתח תהיו מכווני מטרה על הביטויים שבודאות מחפשים ובנוסף, ברמת תחרות נמוכה ככה שתגיעו לתוצאות ויחסית מהר. חיסכון שמסתכם באלפי ולפעמים בעשרות אלפי שקלים!

יש לנו ניוזלטר!

100% לקוחות מרוצים. ניתן להם לספר

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

אתם לא צריכים, אתם חייבים!
קידום אורגני של אתר שלא מבוסס על מחקר מילות מפתח זה שווה ערך ללקחת כסף ולזרוק אותו לפח.
כדי לקדם אורגנית אתר כמו שצריך אנחנו צריכים להתבסס על מחקר מילים מקיף ומקצועי אודות הנישה שיתן לנו תמונה רחבה על אילו ביטויים מחפשים וכמה ועפ"י זה נבנה אסטרטגיית קידום.

קובץ אקסל שמכיל את כל עבודת החקר שעשינו.
הקובץ מכיל מעל 100 עמודות שכל אחת מהן מכילה מאות אם לא אלפי ביטויים בנישה של העסק שלכם. ליד כל ביטוי תוכלו לראות את נפח החיפושים שלו בגוגל מידי חודש ורמת התחרות לקידום של אותו ביטוי.

מחקר מילות מפתח מתאים בול לחנויות איקומרס.
דרך המחקר תוכלו לקבל תמונה עדכנית על הנישה שלכם, על המוצרים הנמכרים ביותר, על הקטגוריות המבוקשות ביותר ועל טרנדים שכדאי לכם להכיר. תדעו גם אילו מוצרים פחות מבוקשים ואולי כדאי לכם להוריד איתם הילוך בחנות שלכם. 
בשורה התחתונה – תהפכו לקוסמים ותדעו למכור ללקוחות שלכם בדיוק מה שהם מחפשים.

תוכן אקורדיון

בהחלט!
יש קשר ישיר בין אתר שמבוסס על מחקר מילות מפתח מקצועי לבין יחס ההמרה באתר.
על בסיס מחקר המילים תדע להתאים את דפי המוצר באתר שלך לביטויים מבוקשים עם נפח חיפוש גבוה וכך יותר מבקרים יגיעו לאתר שלך וימצאו את מבוקשם. כתוצאה מזה, אחוז ההמרה גם כן יעלה.

רצוי מאוד.
הזירה האינטרנטית והחיפושים בה משתנים מיום ליום ומילות מפתח שהיו חזקות ומבוקשות לפני שנתיים עשויות להיות פחות רלוונטיות היום.
לכן ההמלצה הרווחת היא לעשות מחקר מילים לאתר בכל חצי שנה ולעשות את ההתאמות בהתאם.

בוודאי.
ולא רק באנגלית, אפילו מותאם לקהל היעד ולמדינה שהוא נמצא בה.

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!