המותג Queen Maya הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Queen Maya משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Queen Maya הינו חנות איקומרס POD בנישת הקעקועים (בעלת העסק היא המקעקעת והמעצבת).
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
האתר כולו מעוצב בשפה המיתוגית של המותג. מודגש בכל מקום באתר כי המוצרים מבוססים יצירות אמנות של בעלת המותג מאיה. חוויית הגלישה היא נעימה ומכניסה את הגולש "ל-Zone של מאיה". מאחורי כל מוצר ויצירה יש סיפור ודאגנו לספר אותו כדי ליצור חיבור בין הגולש למוצר. בנוסף שמנו קישורים לרשתות החברתיות של המותג כדי לשמור על קשר עם הגולשים גם מחוץ לאתר וכמובן טופס הצטרפות לרשימת התפוצה בה המותג מעדכן על קולקציות חדשות. מתחת לכל מוצר הוספנו סקשן של ביקורות מוצר של לקוחות לחיזוק האמינות בעיני הגולשים. עשינו מחקר על קהל היעד והסקנו אילו מוצרים יכולים להיות רלוונטיים עבורו ב-POD ואותם גם הכנסנו לאתר עם העיצובים של בעלת המותג.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Queen Maya והוא לגמרי עשה את עבודתו: רכישות רבות, אחוז ההמרה יפה וממליצים רבים על האתר והמותג!
מותג Queen Maya נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI