המותג Electimca הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Electimca משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Electimca הינו חנות איקומרס בנישת האופניים והקורקינטים.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
האתר כולו מעוצב וממותג בשפה העיצובית של המותג ומכיל אלמנטים רבים שמושכים את קהל היעד במיידי ומדברים בשפה שלו. אחד האלמנטים המרכזיים הוא ריבוי תמונות של רכיבה על אופניים בטבע – ים, עיר, הרים, כביש ועוד. הוספנו מספר נקודות שמבדלות ומייחדות את העסק כמו התאמה אישית של אפניים חשמליים לצרכי הלקוח. בעמוד הבית הוספנו קטגוריות מבוקשות ואפילו מספר דגמים של אופניים שנחשבים מהנחשקים ביותר בשוק עכשיו (כמובן, הכל על בסיס מחקר אינטנסיבי שערכנו). בעמוד המוצר הוספנו סקשן של שאלות תשובות – למען תחושת שלמות ונינוחות של הלקוח והעלאת אחוז ההמרה. המלצות מלקוחות, הרשמה לרשימת התפוצה ולינקים לעמודי הסושיאל – כל אלו ועוד נועדו כדי לתת תחושת ביטחון ללקוח שעומד כאן מותג רציני מאחורי האתר ולשמור על קשר גם לאחר הרכישה.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Electimca והתוצאות היו מעולות: המכירות עלו ואחוז ההמרה גדל משמעותית. לקוחות סיפרו שהאתר השרה להם ביטחון בעת הקנייה והם המליצו לחברים
מותג Electimca נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI | ליד מגנט
לצפייה באתר:
https://www.electimca.com