עיצוב UX/UI לאתר – Gohybrid

עיצוב UX/UI לאתר – GoHybrid

המותג GoHybrid הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את GoHybrid משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.

המותג GoHybrid הינו חברת תוכנה הנותנת פתרונות בתחום האיקומרס.

לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
האתר כולו מעוצב וממותג בשפה העיצובית של המותג על מנת ליצור תחושת שייכות גבוהה מהרגע הראשון. קהל היעד הוא בעלי חנויות איקומרס ולכן שמנו דגש בכל הקופי באתר לדבר בשפה שלהם ולהסביר את הצעת הערך כמה שיותר. בנינו בלוג מושקע עם מאמרי תוכן רבים בתוכו שמראים על מקצועיות האנשים בחברה. דאגנו לציין שאחד מהשותפים הוא אותוריטה מוכרת בתחום האיקומרס כדי לתת תחושת ביטחון לגולשים וללקוחות. השתמשנו באלמנטים עיצוביים שמחחישים בפשטות כיצד המערכת של GoHybrid עובדת. הדגשנו כל הזמן את ההזדמנות שקיימת, להיכנס לשוק חדש ללא תחרות ולהיות הראשונים שיקטפו את הפירות. דאגנו לספר את הסיפור האישי של היזמים בחברה – מי הם, איך הגיעו לרעיון, איך הם חוו את הכאבים שהמערכת פותרת בעצמם ובעצם משם נולד הרעיון. כל הסיפור האישי יוצר תחושת חיבור בין הקורא לחברה, קירוב, אותנטיות ושקיפות. שתלנו תמונות וסרטונים מתוך המערכת בכל הדפים באתר כדי למנוע אי הבנות ולייצר הבנה מהרגע הראשון של "לקראת מה אני הולך" בקרב הלקוח. הטמענו כפתורים רבים של הנעה לפעולה – בין אם זה כדי להתחיל עבודה על המערכת או בין אם זה כדי ליצור קשר. נוסף על כך, דף המחירים אופיין, נבנה ועוצב על סמך מחקר מקדים של מחירים, תכניות ומתחרים.

לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג GoHybrid והתוצאות היו מטורפות! האתר נבנה לחברה מ-0, תוך פחות מחודש הוא כבר התחיל להכניס לידים איכותיים. לאחר חודשיים, כבר התחיל להכניס לקוחות ראשונים והכל אורגני לחלוטין! בעלי החברה רואים ומרגישים את טיב הלידים שמגיעים אליהם – מוכנים ובשלים ובלי יותר מידי שאלות. האתר עושה את עבודתו נאמנה!

מותג GoHybrid נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI

לצפייה באתר:
יעלה בקרוב…

 

 

עבודות קשורות:

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

בוודאי!
כל העיצובים, האלמנטים והשפה העיצובית שאנו מגדירים עבור העסק שלכם הם חדשים ונבנים בהתאמה אישית עבורכם.

בטח. בשל השלישי אנו מציגים לכם את התוצרים שעיצבנו. אם תרצו לערוך שינויים לפני שאנחנו מתחילים בפיתוח והטמעה – זה בהחלט השלב הנכון.

בוודאי.
הצוות המנוסה שלנו באוקטופלוס יודע לעצב כל מערכת שהיא על כל ממשק שהוא – גם על מובייל.

תוכן אקורדיון

כל עסק שמתנהל עם מוצר דיגיטלי כלשהו (אתר/תוכנה/חנות/אפליקציה ועוד) – חייב לאפיין ולעצב UX/UI אם ברצונו להפוך אותו לידידותי ורווחי יותר.

זה יבוא לידי ביטוי ביחס ההמרה וכמות הלקוחות החוזרים. יחס ההמרה יעלה מכיוון שהמערכת מותאמת בשבילו וכמות הלקוחות החוזרים תעלה גם כן כי המערכת ידידותית וממכרת.

אין עם זה שום בעיה. אנו נערוך את אותו תהליך לאפיון ועיצוב ה-UX/UI שלכם ונטמיע את האלמנטים והשפה העיצובית הן באתר והן באפליקציה בהתאמה לכל אחת מהפלטפורמות.

אז, רוצה להתייעץ עם תמנון?

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!