עיצוב UX/UI לאתר – The Rural Living

המותג The Rural Living הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את The Rural Living משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.

המותג The Rural Living הינו חנות איקומרס בנישה של אופנת וינטאג'.

לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
קהל היעד הוא נשים שאוהבות בגדי וינטג' – חולצות, שמלות, נעליים ותכשיטים. מילאנו את האתר בתמונות של אביזרים אלו על מודליסטיות. האתר כולו מעוצב בשפה המיתוגית של החנות ומשרה אווירה קלילה וכיפית. בעמוד הבית שמנו מספר קטגוריות חמות בנישה ואפילו מוצרים מבוקשים על בסיס מחקר מילות מפתח – להעלאת אחוז ההמרה וההתמצאות באתר. הוספנו עמוד שמספר את הסיפור של בעלת העסק והפוקוס שלה, על מנת ליצור תחושת הזדהות וחיבור של הגולשות אליה ולמותג שיצרה. תיעדנו בתוך האתר המלצות מבלוגריות מוכרות בתחום ובנוסף יצרנו בלוג מאמרים מעניינים אודות הנישה המיוחדת. חוויית ההתמצאות והרכישה באתר אינטואיטיבית מאוד.

לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג The Rural Living  והתוצאות היו מעולות: גולשות שהפכו ללקוחות סיפרו שקראו את הסיפור של בעלת העסק, התחברו למותג והצטרפו למעגל הלקוחות שלו! כמובן נשארו בקשר עם המותג דרך הסושיאל ורשימת התפוצה וחזרו כלקוחות חוזרות.

מותג The Rural Living נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI

לצפייה באתר:
https://theruralliving.com

עיצוב UX/UI לאתר - The Rural Living

עבודות קשורות:

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

בוודאי!
כל העיצובים, האלמנטים והשפה העיצובית שאנו מגדירים עבור העסק שלכם הם חדשים ונבנים בהתאמה אישית עבורכם.

בטח. בשל השלישי אנו מציגים לכם את התוצרים שעיצבנו. אם תרצו לערוך שינויים לפני שאנחנו מתחילים בפיתוח והטמעה – זה בהחלט השלב הנכון.

בוודאי.
הצוות המנוסה שלנו באוקטופלוס יודע לעצב כל מערכת שהיא על כל ממשק שהוא – גם על מובייל.

תוכן אקורדיון

כל עסק שמתנהל עם מוצר דיגיטלי כלשהו (אתר/תוכנה/חנות/אפליקציה ועוד) – חייב לאפיין ולעצב UX/UI אם ברצונו להפוך אותו לידידותי ורווחי יותר.

זה יבוא לידי ביטוי ביחס ההמרה וכמות הלקוחות החוזרים. יחס ההמרה יעלה מכיוון שהמערכת מותאמת בשבילו וכמות הלקוחות החוזרים תעלה גם כן כי המערכת ידידותית וממכרת.

אין עם זה שום בעיה. אנו נערוך את אותו תהליך לאפיון ועיצוב ה-UX/UI שלכם ונטמיע את האלמנטים והשפה העיצובית הן באתר והן באפליקציה בהתאמה לכל אחת מהפלטפורמות.

אז, רוצה להתייעץ עם תמנון?

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!