עיצוב חוויית משתמש - Aztec Zone

עיצוב UX/UI לאתר – Aztec Zone

המותג Aztec Zone הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Aztec Zone משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.

המותג Aztec Zone הינו חנות איקומרס בנישת האימפריה האצטקית.

לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בחנות והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
מיתגנו את העמודים באתר בשפה העיצובית של המותג. מילאנו את עמוד הבית בקטגוריות מובילות בנישת האימפריה האצטקית על בסיס מחקר מילות המפתח שעשינו על מנת שכמה שיותר גולשים שמגיעים לאתר – ידעו שהגיעו למקום הנכון. הוספנו כמה מוצרים מובילים וציינו גם מידע מסחרי אודות העסק כמו זמני משלוח, אחריות על המוצרים, איכות המוצר ועוד והכל באלמנטים עיצוביים מהאימפריה האצטקית. למען תחושת הביטחון של הלקוחות הוספנו המלצות וחוות דעת של לקוחות עבר בעמוד הבית של אנשים מוכרים מהקהילה. יצרנו בלוג פנימי בתוך האתר שמכיל מאמרים מעניינים ועדכניים אודות האימפריה האצטקית – עוד אלמנט שנותן אמון לגולש שנכנס לאתר ומסמן לו: הגעת למקום הנכון. כל זאת ועוד, כשהכל בעיצוב נישתי שמבוסס על מחקר עמוק שעשינו בנישה נותן לגולש שנכנס לאתר תחושה של בית, משפחתיות, אותנטיות. אם אני צריך מוצרים בנישת האימפריה האצטקית – אין מקום אחר אמין יותר, מבין יותר, עדכני יותר, נכון יותר.

לבסוף, העברנו את האתר לחברת Aztec Zone והתוצאות לא איחרו להגיע – גולשים רבים שנכנסו לאתר, גם מקמפיינים וגם מחיפוש אורגני שאחוז ההמרה שלהם היה גבוה משמעותית מזה שהיה לפני עבודת עיצוב החוויית משתמש שעשינו להם. כמו כן אחוז ההרשמות לרשימת התפוצה עלה כחלק מתחושת המשפחתיות שהאתר נותן ומספר הלקוחות החוזרים רק גדל מחודש לחודש.

מותג Aztec Zone נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI | ליד מגנט | קידום אורגני

לצפייה באתר:
https://azteczone.com

עיצוב חוויית משתמש - Aztec Zone

 

עבודות קשורות:

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

בוודאי!
כל העיצובים, האלמנטים והשפה העיצובית שאנו מגדירים עבור העסק שלכם הם חדשים ונבנים בהתאמה אישית עבורכם.

בטח. בשל השלישי אנו מציגים לכם את התוצרים שעיצבנו. אם תרצו לערוך שינויים לפני שאנחנו מתחילים בפיתוח והטמעה – זה בהחלט השלב הנכון.

בוודאי.
הצוות המנוסה שלנו באוקטופלוס יודע לעצב כל מערכת שהיא על כל ממשק שהוא – גם על מובייל.

תוכן אקורדיון

כל עסק שמתנהל עם מוצר דיגיטלי כלשהו (אתר/תוכנה/חנות/אפליקציה ועוד) – חייב לאפיין ולעצב UX/UI אם ברצונו להפוך אותו לידידותי ורווחי יותר.

זה יבוא לידי ביטוי ביחס ההמרה וכמות הלקוחות החוזרים. יחס ההמרה יעלה מכיוון שהמערכת מותאמת בשבילו וכמות הלקוחות החוזרים תעלה גם כן כי המערכת ידידותית וממכרת.

אין עם זה שום בעיה. אנו נערוך את אותו תהליך לאפיון ועיצוב ה-UX/UI שלכם ונטמיע את האלמנטים והשפה העיצובית הן באתר והן באפליקציה בהתאמה לכל אחת מהפלטפורמות.

אז, רוצה להתייעץ עם תמנון?

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!