המותג MNDLENA הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את MNDLENA משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג MNDLENA הינו חנות איקומרס בנישת עיצוב הבית.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
האתר כולו מעוצב וממותג בשפה העיצובית של המותג ומכיל אלמנטים רבים שמושכים את קהל היעד במיידי ומדברים בשפה שלו. ריבוי תמונות של מוצרים לעיצוב הבית בצילומי פרימיום שממחישים את יוקרת המותג. ציינו ערכים מובילים של בעל העסק כמו שירות לקוחות 24/7 ומשלוח חינם על מנת לתת תחושת ביטחון. מכיוון שאפיינו את קהל היעד היטב למדנו שהוא לרוב יוסיף עוד מוצרים לעגלה לכן בכל עמוד מוצר דאגנו להכניס בתחתית העמוד מספר מוצרים משלימים/קשורים המניעים להמשך תהליך רכישה והגדלת העגלה. כמו כן בעמוד המוצרים הוספנו מסננים רבים כדי לתת לגולש התמצאות מהירה באתר ויכולת להגיע למבוקשו בצורה מדויקת.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג MNDLENA והתוצאות היו מעולות: המכירות עלו ואחוז ההמרה גדל משמעותית. לקוחות סיפרו שהאתר השרה להם ביטחון בעת הקנייה והם המליצו לחברים
מותג MNDLENA נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI | ליד מגנט
לצפייה באתר:
יעלה בקרוב…