המותג Fisherman הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Fisherman משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Fisherman הינו חנות איקומרס בנישת הדיג.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בחנות והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
האתר כולו עוצב ומותג לקהל היעד שאפיינו במחקר – אנשים חובבי דיג. כולו ממותג בשפה העיצובית של המותג ובצבעים שמדברים אל קהל היעד – צבעי ים. הקטגוריות מסודרות בעמוד הבית בהיררכיה לפי הביקוש לקטגוריות בהתבסס על מחקר מילות המפתח וכל קטגוריה מכילה גם תמונה להזדהות וניווט מיידי בתוך האתר מצד הלקוח. עמודי המוצר מתוארים בפירוט על מנת לא להשאיר לגולש שנכנס לאתר מקום לספק או לשאלות ולהפוך אותו ללקוח ממיר ומשלם. הוספנו ביקורות של לקוחות קיימים כדי ליצור את האמון והוספנו סקשן של המוצרים הכי נמכרים שגם הוא מבוסס על מחקר מילות המפתח ומקל על הלקוח בעת הניווט באתר ומציאת מבוקשו.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Fisherman והתוצאות היו מדהימות! המכירות עלו, אחוז ההמרה עלה משמעותית ולקוחות סיפרו שחוויית הקניה באתר הייתה מעל למצופה.
מותג Fisherman נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI | ליד מגנט
לצפייה באתר:
יעלה בקרוב…