המותג Dragon VS Wyvern הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Dragon VS Wyvern משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Dragon VS Wyvern הינו חנות איקומרס בנישת הדרקונים.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
קהל היעד הוא אנשים שאוהבים את נישת הדרקונים. האתר כולו מעוצב ומלא באלמנטים עיצוביים מהנישה. בנוסף, מילאנו את האתר בתמונות של מוצרים: תכשיטים, מצעים, רהיטים וכו' – כולם ממותגים בדרקונים. את דף הבית מילאנו בקטגוריות חמות ומוצרים חמים על בסיס מחקר מילות המפתח שעשינו להמרה גבוהה יותר. למוצרים בדף הבית כבר הוספנו כפתור "הוסף לעגלה" להתקדמות מהירה ביותר לרכישה. בנינו בלוג מלא בכתבות תוכן מרתקות בנישה, רשימת תפוצה, לינקים לכל עמודי הסושיאל של המותג וביקורות גולשים רבות – כל אלו ועוד על מנת לחזק את תחושת הביטחון במותג מצד הלקוח. התחושה שהאתר נותן – הבית לאוהבי הדרקונים.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Dragon VS Wyvern והוא לגמרי עשה את עבודתו: רכישות רבות, אחוז ההמרה גדל משמעותית, ממליצים רבים על האתר בתוך קהילות פנימיות בנישת הדרקונים והמעורבות בעמודי הסושיאל עלתה!
מותג Dragon VS Wyvern נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI