המותג VAME הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את VAME משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג VAME הינו סוכנות השמת כוח אדם במיקור חוץ.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
האתר כולו מעוצב וממותג בשפה העיצובית של המותג על מנת ליצור תחושת שייכות מיידית. מהמחקר שעשינו הבנו כי קהל היעד לפעמים חושש מתהליך גיוס עובדים במיקור חוץ כי התהליך לא מוכר ושקוף. לכן שמנו דגש על פירוט ופישוט של תהליך הגיוס בסוכנות על מנת להפוך את זה לקל וברור להבנה. בנוסף, פירטנו על כל סוגי השירותים שכוח האדם שהסוכנות מגייסת יכולים לתת – העלאת אחוז התאמה והמרה וכמובן הכל מבוסס על מחקר מילים רחב. האתר מעוצב בצורה ידידותית וזורמת על מנת ליצור תחושת ביטחון בקרב הקורא. הוספנו בלוג עם מאמרי תוכן מקצועיים שמגבים ומעבים את הצעת הערך שבגיוס כוח אדם במיקור חוץ.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג VAME והתוצאות היו מעולות: תנועת הגולשים באתר גדלה, אחוז ההמרה עלה ומחזורי המכירות בעסק צמחו.
מותג VAME נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI
לצפייה באתר:
https://vame.io