המותג Arikap הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Arikap משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Arikap הינו חנות איקומרס בנישת עיצוב וריהוט הבית.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
האתר מעוצב כולו בשפה העיצובית של המותג ומשרה אווירה של, איך לא – בית. בעמוד הבית הגולש יכול ישר לסנן את תהליך הרכישה שלו עפ"י קטגוריות להתמצאות מהירה. אחד המאפיינים שזיהינו אצל קהל היעד במחקר היה שהלקוחות לא פעם נאלצים להחזיר מוצרים. מכיוון שמדובר על מוצרים לבית והקנייה היא אונליין – לפעמים יש טעות בחישוב השטח שהפריט תופס או איך שהוא משתלב בתוך הבית. לכן דאגנו להדגיש בכל מקום שהחנות נותנת אפשרות להחזרת המוצרים עד 30 יום מעת קבלתם. פרט שמעלה ביטחון בקרב הגולשים ומעלה את אחוז ההמרה משמעותית. יצרנו בלוג מלא בתוכן איכותי ומעשיר אודות עיצוב הבית, ביקורות חיוביות של לקוחות ממליצים מפוזרות בכל האתר ותיאורי מוצר מהמפורטים ביותר!
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Arikap והוא לגמרי עשה את עבודתו: רכישות רבות, גם דרך האתר וגם דרך הטלפון (בכל זאת אלו מוצרים יקרים). מה שכן, נוכחנו לראות שאחוז ההתנגדויות בטלפון ירד משמעותית עקב האמון והביטחון שהלקוחות מקבלים מהאתר. רשימת התפוצה גדלה גם כן ולקוחות רצו לשמור על קשר עם המותג גם לאחר הרכישה בעקבות החוויה הטובה!
מותג Arikap נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI | ליד מגנט