המותג Dare2Bare הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את Dare2Bare משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Dare2Bare הינו חנות איקומרס בנישת ההליכה היחפה.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בחנות והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
שמנו דגש רב על ממשק קל ואינטואיטיבי לגולשים שנכנסים אליו, שידעו להתמצא בקלות ולהבחין ממש ברגע הכניסה לשם מה נכנסו לאתר – נשים, גברים, אקססוריז או טיפוח. על פי מחקר מילות המפתח, שמנו בעמוד הבית מוצרים חמים בנישה. בנוסף כל האתר מלא באלמנטים עיצוביים מהנישה. התמונות כולן באווירת הטבע והים (קהל היעד אוהב טבע) והעיצוב עצמו כולו בשפה המיתוגית של המותג – אווירה קלילה ונעימה. כמובן הוספנו גם בלוג לאתר שמכיל מאמרי תוכן מעניינים אודות הנישה והמלצות מלקוחות כדי לבנות את תחושת האמון. האתר משרה אווירה רגועה ומשפחתית – הגעת למקום הנכון. מהמחקר גילינו גם, שזו נישה שנהוג לקנות בה את המוצרים כמתנות לחברים אחרים בקהילת האנשים היחפים – לא היססנו להוסיף את אלמנט המתנה כאלמנט מרכזי באתר דבר אשר העלה את אחוז ההמרה משמעותית.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג Dare2Bare והאתר תפס מעבר למצופה – תנועת הגולשים גדלה משמעותית, לקוחות רבים רכשו מוצרים הן לעצמם והן כמתנות והלקוח שלנו לא ידע איך להודות לנו!
מותג Dare2Bare נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI | ליד מגנט
לצפייה באתר:
http://dare2bare.co