המותג KalDrop הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את KalDrop משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג KalDrop הינו חברת תוכנה לדרופשיפינג.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בעסק והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
האתר כולו מעוצב וממותג בשפה העיצובית של המותג על מנת ליצור תחושת שייכות מיידית. את דף הבית מילאנו בתוכן מקצועי אודות מסחר דרופשיפינג. דיברנו על היתרונות של שימוש בתוכנה של קאלדרופ וכמה כסף וזמן היא חוסכת לסוחרים בעזרת האוטומציות שהיא נותנת. אחד הבידולים של המותג שהוא נבנה NON-API וזה מוריד משמעותית את הסיכון מסוחרים במערכת – שמנו דגש משמעותי בנושא כדי לתת תחושת ביטחון. ציינו מספרים ממספר היבטים בחברה – כמות לקוחות בחברה, כמות מוצרים שעברו דרכה, רכישות ועוד על מנת לחזק את תחושת הביטחון במערכת. לבסוף תיעדנו המלצות מסוחרי דרופשיפינג מוכרים בתעשייה גם בסרטון וגם בכתב ובנוסף יצרנו בלוג בתוכן מקצועי ועשיר שימשוך גם לקוחות שמהססים להמשיך לטייל באתר ולהתרשם מיכולות המערכת והערך שהיא מסוגלת לתת להם.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג KalDrop והתוצאות היו מעולות: רשימת התפוצה גדלה, מספר המנויים גדל הן במסלול החודשי והן בשנתי ואנשים בתעשייה פנו לבעל העסק כדי ליצור שיתופי פעולה חדשים.
מותג KalDrop נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב אתר UX/UI
לצפייה באתר:
https://www.kaldrop.com