המותג BushCraft הגיע אלינו במטרה לעצב את חוויית המשתמש וחוויית הממשק שלו באתר על מנת לתת לכל לקוח שנכנס לאתר שלו חווייה כמה שיותר נעימה, קלילה ובשורה התחתונה – ממירה.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה השפה שהלקוחות הפוטנציאליים מדברים ומה מבדל את BushCraft משאר המתחרים. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג BushCraft הינו חנות איקומרס בנישת הסכינים.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי. הבנו מהר מאוד מי קהל היעד בחנות והתחלנו בעיצוב UX/UI באתר הלקוח:
כל האתר מעוצב בשפה המיתוגית של המותג. את עמוד הבית מילאנו במוצרים חמים מנישת הסכינים והטבע שמבוססים על מחקר מילות מפתח שערכנו. את הקטגוריות באתר בנינו בצורה מיוחדת שכולל טקסט + אייקון לכל קטגוריה, על מנת לתת הזדהות מיידית ללקוח. האתר מלא בתמונות באופן כללי של ציוד לטיולים, להישרדות, סכינים ועוד כדי לתת ללקוח חיבור ויזואלי מיידי (מהמחקר שערכנו הבנו שקהל היעד בנישה זו אוהב את השפה הויזואלית). העמודים באתר מעוצבים כולם עם צבעי המותג כדי לתת תחושת שיוך לגולשים והוספנו בין לבין אלמנטים עיצוביים שמסבירים על איכות המוצרים, אחוז לקוחות מרוצים, קהילתיות – הכל כדי לתת אמון ללקוחות. לבסוף, יצרנו בלוג מושקע ומפורט כדי להראות מקצועיות ושהלקוח ירגיש שהגיע למקום הנכון ויש עם מי לדבר.
לבסוף מסרנו את האתר המושקע למותג BushCraft והתוצאות לא איחרו להגיע – תנועת גולשים גבוהה יותר באתר, אחוז ההמרה גדל משמעותית מזה שהיה לפני והקהילה ברשימת התפוצה גם היא גדלה!
מותג BushCraft נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI | ליד מגנט
לצפייה באתר:
יעלה בקרוב…