המדריך המלא לשימוש ב ChatGPT

תוכן עניינים

אין ספק ש- ChatGPT משגע את העולם. כולם מדברים על זה, מתנסים בזה ואפילו גוגל ממש לאחרונה הציע אלטרנטיבה. מה זה ChatGPT ואיך הוא יכול לעזור לכם לכתוב מאמרים? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם

מה זה ChatGPT

אז התפתחות ה-AI הביאה אלינו בשורה חדשה לחלוטין ChatGPT. הפלטפורמה הזאת בעצם מאפשרת לכם לשאול את הצ'ט שאלה וליהנות מתשובה ארוכה ומספקת.

הצ'ט עובד בשיטת AI (בינה מלאכותית) ובעצם נותן מענה מפורט, ארוך ויעיל כמעט על כל נושא בעולם. כן כן על כל שאלה בעולם. אתם יכולים לבקש מהצ'ט לכתוב לכם מייל לבוס במטרה לקבל חופשה, מאפשר לכם לבקש תוכנית שיווק ואפילו מאפשר לכם לכתוב מאמרי תוכן, בהמשך ניגע באיך לעשות את זה נכון.

יתרונות וחסרונות של ChatGPT

אז על פניו נשמע מושלם לא? כמעט… כמו בכל דבר גם ל-Chat GPT המפורסם יש יתרונות וחסרונות.

יתרונות בעבודה עם Chat GPT

1 | סיעור מוחות

אחד היתרונות המדהימים של הצ'ט זה שהוא מאפשר לכם באמצעות טקסט קצר, לקבל שלל רעיונות מדהימים לדברים שאפשר לעשות. זה יכול להיות תוכנית שיווק, רעיון לקמפיין או כל דבר אחר.

2 | כתיבת תוכן

ממש עוד מעט ניגע באיך לעשות את זה נכון, אבל בגדול, אתם יכולים להיעזר בצ'ט על מנת לכתוב תוכן כבר מהיום!

3 | ידע ומידע

אם אתם רוצים לקבל מידע בנוגע למשהו מסוים, ממש כמו גוגל, צ'ט GPT יעזור לכם לקבל את המידע שאתם רוצים בצורה קלה ויעילה.

המדריך המלא לכתוב מאמרים עם ChatGPT

חסרונות בעבודה עם Chat GPT

1 | לא עובד מספיק טוב בעברית

ChatGPT עובד נהדר בשפה האנגלית, אבל שאנחנו מגיעים לעברית, הדבר לא ממש ככה. בסופו של דבר הצ'ט מתרגם את התשובה באנגלית לעברית. הבעיה היא שלא כל המילים מתורגמות בצורה מדויקת ולא תמיד יש הגיון למשפטים.

2 | מידע מוגבל לשנת 2019

ChatGPT מכיל מידע מעודכן לשנת 2019 ולא מעבר. כלומר כל מה שקרה אחרי השנים האלו פשוט לא קיימים במאגר המידע שלו. בנתיים עדיין אין דרך לעדכן אותו בזמן אמת, אבל אין ספק שנגיע לשם בשלב כלשהו.

3 | לא תמיד מציג את כל התמונה

נדיר מאוד לשאול שאלה היום ולקבל תשובה חד משמעית. אחת הבעיות שזיהינו בצ'ט זה שלעיתים הוא יכול לתת תשובות די מופשטות לשאלות די מורכבות.

3 | סיכון יחסי בתחרות מול גוגל

קיים סיכון מסויים לרשום מאמרים בעזרת Ai עכשיו שכרגע גוגל נגד תוכן זה ומנסה למצוא בכוח ולהוריד את ׳׳הדירוג׳׳ של האתר, אבל אין לדעת באמת, אנחנו פחות ממליצים לרשום תוכן עם Ai, מכיוון שאנו עלולים להזיק לקידום האורגני.

איך לכתוב מאמרים נכון באמצעות ChatGPT?

אז כמו שציינו במאמר, בהחלט אפשר לכתוב מאמרים באמצעות ChatGPT. עם זאת, אם תכתבו לצ'ט לכתוב לכם מאמר של 1,000 מילים על תמ"א 38, תקבלו מאמר די בינוני. לכן, חשוב מאוד להעזר בטיפים הבאים:

1 | בחירת כותרת

אחד היתרונות המשמעותיים של הצ'ט זה שהוא מאפשר לך לקבל אופציות שונות לכותרות, כאלו שממש יוכלו לעזור גם לתוצאות שאתם רוצים.

2 | חלוקה לפסקאות

אם תבקשו מהצ'ט לכתוב לכם מאמר של 1,000 מילים, הוא לא יעשה את זה ממש טוב. אבל אם אתם תחלקו את המאמר לפסקות ותבקשו ממנו כל פעם לכתוב פסקה אחרת, אין ספק שהוא יהיה משמעותית ממוקד יותר ויגיע לתוצאות מעולות.

3 | אל תסמכו עליו בעיניים עצומות

אז נכון מדובר על כלי מדהים, אבל אי אפשר לסמוך עליו ב-100%. חשוב שתוודאו שהצ'ט אכן כתב עובדות נכונות ומדוייקות.

סיכום

אין ספק ש-ChatGPT כאן והוא גם הולך להישאר כאן. לכן, כדאי להתחיל לשלב אותו בעבודה הקבועה שלכם, לא תאמינו כמה הוא יכול לתרום אם עובדים איתו בצורה נכונה.

יש לנו ניוזלטר!

תוכן עניינים

מאמרים חדשים

פוסטים נוספים

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!