חשוב לדעת בעיצוב לוגו לחברת בנייה

תוכן עניינים

לעצב לוגו לחברת בנייה זהו תהליך לא פשוט, אין פרטים קטנים בכל מה שקשור לבניית עסק. ישנה חשיבות לשם, ישנה חשיבות למיקום, ישנה חשיבות לקונספט ולערכי יסוד וישנה חשיבות גדולה לא פחות ללוגו החברה.

כי לוגו החברה הוא לא רק ציור יפה ומסקרן, הוא גם בא להעביר לנו מסר וכדאי מאוד שהמסר הזה יהיה מותאם לאופי החברה ולערכים שלה.

יש לכם חברה ואתם מנסים לחשוב על לוגו בשבילה? הגעתם למקום הנכון, שיעזור לכם למצוא לוגו לחברת בנייה, שיזרים אליכם שפע של לקוחות.

ערכי יסוד

כל חברה מתחילה מערכי היסוד שלה – או במילים אחרות מהי האג'נדה שלה. אג'נדות יכולות להיות שונות – זו יכולה להיות אג'נדה של איכות הסביבה. זו יכולה להיות אג'נדה של עמידות ויציבות. זו יכולה להיות אג'נדה של קרבה לטבע.

בגדול, ללא שום קשר למה היא האג'נדה שתבחרו – יש צורך שתהיה לכם אחת כזו ומוטב שתחשבו עליה עוד בטרם תגיעו לשלב של עיצוב לוגו לחברת בנייה.

צבעי החברה

מכירים את זה שחברות היי טק לרוב מעוצבות בצבעים מתכתיים וזה שחנויות שמוכרות דברי קונדיטוריה לרוב מעוצבים בצבעי שוקולד וקרמים למיניהם? אותו הדבר הוא גם עניין הלוגו.

בסופו של דבר, צבע מתקשר לנו אוטומטית לדברים כאלה ואחרים ויש צורך לבחור את צבעי הלוגו בדיוק באותה הקפידה כמו שאנחנו בוחרים את צבעי עיצוב המשרד או החנות.

בלוגו לחברת בנייה חשוב לזכור שירוק וחום תמיד ישדרו לנו חיבור לטבע, כחול ישדר לנו את יסוד המים, צבעים מטאליים משדרים לנו חוזק ויציבות, שחור (ולא משנה מה יגידו עליו) משדר לנו רצינות וסולידיות.

לכן, גם בצבעי הלוגו אנחנו נחשוב שנייה מה המסר שאנחנו רוצים לשדר ונבחר את הצבעים בהתאם.

 גודל הפונט

פונט קטן מדי לרוב ישדר לנו שאנחנו לא יכולים לסמוך על החברה, פונט גדול מדי יראה מעט מוגזם וחסר פרופורציות.

עיצובים

בכל מה שקשור לבניית לוגו לחברת בנייה, יש צורך לחשוב מראש גם על עיצוב האותיות.

אותיות מעוגלות נותנות הרגשה של זרימה, של התאמה למצבים משתנים, של עדינות ושל חיבור לטבע.

אותיות מחודדות יותר נותנות לנו הרגשה של חוסר התפשרות, של יציבות, של עמידות.

לכן, אם החברה שלנו עוסקת במכירת בטון או כל מיני חלקי בניין יצוקים – ככל הנראה נעדיף לבחור את הצורה המחודדות יותר של אותיות על מנת לשדר יציבות ועוצמה.

לעומת זה, אם החברה שלנו עוסקת במתן פתרונות לגינות ולחללים טבעיים – ככל הנראה נעדיף לבחור עיצובים מעוגלים, שמרמזים לנו על החיבור לטבע.

מה עוד חשוב שיהיה בתוך הלוגו?

חשוב שגם באמצעות הלוגו, הלקוח הפוטנציאלי שלנו יקבל את המידע שהוא צריך – לויזואל יש חלק משמעותי בכל תחום שיווק ופרסום.

לכן, כל מעצב לוגואים יבקש לקבל מידע מקיף ככל שיהיה על החברה, על האופי שלה, על החזון שלה ועל הערכים שלה.

לשם כך, הוא ככל הנראה יבקש מכם למלא שאלון אפיון קצר וישוחח עמכם בטרם ייגש למלאכת עיצוב הלוגו.

בנוסף, בכל שלב עיצוב לוגו לחברת בנייה, הוא יערב את הלקוח שלו, יציע לו רעיונות, ישתף אותו בהשראות לעיצוב וכמובן יבקש אישור לכל שלב ושלב.

לוגו לחברת בנייה

איך יודעים שמעצב לוגו הוא מעצב טוב?

בגדול, אין באמת דבר כזה מעצב טוב או פחות טוב – הכל עניין של התאמה אישית שלו אליכם ואל אופי חברת הבנייה שלכם.

וכמובן, שטרם פנייתכם למעצב לוגואים, כדאי לראות את העבודות שלו, לקבל חוות דעה מלקוחות הקודמים של אותו מעצב ולעשות החלטה נבונה.

יש לנו ניוזלטר!

תוכן עניינים

מאמרים חדשים

פוסטים נוספים

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!