המדריך השלם SEO למתחילים

תוכן עניינים

אז מה ההבדל בין קידום ממומן לאורגני ומה בעצם אומר הביטוי SEO למתחילים? כל בעל עסק בעידן שלנו, יודע שהדבר הראשון שעליו לעשות למען קידום העסק שלו, זה לתת לו כמה שיותר במה בכל הפלטפורמות הקיימות באינטרנט.

אם בעבר, לקוחות פוטנציאלים היו מסתפקים בלבדוק עם החברים והמשפחה ולקבל המלצות עבור השירות או המוצר אותו הם צריכים, כיום כולם יימצאו את עצמם נכנסים למנועי חיפוש ומחפשים את כל המידע שניתן להשיג על אותו השירות או המוצר.

לכן, אם אנחנו רוצים לקדם את העסק שלנו -מוטב שנפנים שהדרך אל האושר עוברת דרך קידום אתרים.

מה זה קידום אתרים, אתם שואלים? בכל זאת, אתם רחוקים מעולם השיווק והפרסום. מעולה ששאלתם, הגעתם למקום המדויק על מנת לגלות את כל מה שניתן לגלות על קידום אתרים ועל seo למתחילים.

אז שנתחיל?

קידום אתרים

נקדים ונאמר שמדובר בתורה שלמה ויש סיבה למה יש אנשי מקצוע שלומדים את התחום ומתמחים בו.

אם ננסה להסביר על רגל אחת מה זה, נגיד שקידום אתרים נעשה באמצעות מחקר שטח מקיף ביותר, בטרם מחליטים על אילו אמצעי קידום כדאי ללכת.

אתם שואלים את עצמכם איך נעשה הקידום? הבא ונגלה

SEO למתחילים

וSEO למתחילים? כאמור, מנועי חיפוש מציגים לנו תוצאות לפי מילות מפתח שנכניס לשורת החיפוש. כן, במידה ויש עוד מישהו שחושב שגוגל הוא בן אדם שעונה לשאלה שלנו – עכשיו אתם יודעים את האמת לאמיתה.

אותו מנוע חיפוש מציג לנו שלל תוצאות, שיכולות להתפרס על כמות גדולה מאוד של עמודים. זוכרים את זה שאין לכם אף פעם כוח לעבור לעמודים נוספים מעבר לעמוד השני (במקרה הטוב)? בדיוק כאן טמונה הנקודה העיקרית של קידום אתרים.

קידום אתרים עובד על כך, שהאזכור של העסק (בין אם מדובר באתר שלו לבין אם מדובר בקישור שמוביל לאותו העסק) יופיע במקומות הראשונים בתוצאות של מנועי חיפוש.

המדריך השלם SEO למתחילים

קידום ממומן

Seo יכול לעבוד בצורת קידום ממומן. המשמעות היא פשוטה – אנחנו משלמים כסף וכך המודעה שלנו או האזכור עלינו יקפצו בתוצאות הראשונות של חיפוש עם המילים הרלוונטיות לתחום השירות שלנו.

היתרונות של השיטה, הם שמדובר בשיטה שעובדת מהר.

החסרונות של השיטה, הם שברגע ואנחנו מפסיקים לממן את העניין ולא עובדים על קידום אורגני – נמצא את עצמנו הרחק מראש תוצאות החיפוש.

קידום אורגני

קידום זה עובד על מחקר שטח מקדים, שבו יש צורך לדוג את מילות המפתח הרלוונטיות לתחום השירות שלנו ואז לשתול אותן בתוך טקסט שמביא תוכן איכותי לקורא.

אולי זה נשמע פשוט – אך מדובר בתחום שדורש הכרות טובה עם ממשק מנועי החיפוש והבנה מה הפרמטרים שלפיהם מנוע חיפוש מדרג את התוצאות שלו (ותסמכו עלינו שמדובר בתורה שלמה) והיכולת לייצר תוכן איכותי, אחד כזה שימשוך את הקורא ללחוץ על הקישור.

האם ניתן לעשות את הקידום בעצמנו?

עם כל הכבוד לכל מדריכי seo למתחילים והניסיון להסביר איך עושים seo, כדאי שתקחו בחשבון שמדובר בתחום מורכב, עם פרמטרים שמרבים להשתנות כל כמה זמן והסיכוי שתצליחו להגיע לתוצאות אופטימליות בעצמכם הינו סיכוי קטן.

האם יש דברים נוספים שמשפיעים על קידום אתרים?

כפי שכבר ציינו, יש צורך בתוכן איכותי, על מנת שקידום אתרים שלנו יעבוד. זה תקף גם לאיכות אתר האינטרנט של העסק וזה תקף לא פחות גם לאתר שממנו יוצא הקישור לשירות שלנו – גם אם מדובר באתר חיצוני לחלוטין שמשמש לנו רק "בית מארח".

לסיכום

זו הייתה טעימה קטנה על seo למתחילים וניתן להתעמק בנושא יותר ויותר.

יש לנו ניוזלטר!

תוכן עניינים

מאמרים חדשים

פוסטים נוספים

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!