קידום אורגני לחברת סטארטאפ

תוכן עניינים

חלק חשוב מאוד מניהול חברת סטרארטאפ הוא האופן בו בוחרים לשווק אותה. שיווק חברת סטארטאפ צריך להיות גם בשוק הישראלי וגם בשוק הבינלאומי. אחד המקומות שהכי חשוב לשווק בהם את חברת הסטארטאפ שלנו הוא גוגל – בין אם בגוגל באנגלית או בגוגל בעברית. כיום קיימות 2 דרכים מרכזיות לקידום חברות סטארטאפ בגוגל:

  • קידום ממומן
  • קידום אורגני

קידום אורגני לחברת סטארטאפ מומלץ מאוד לחברות סטארטאפ שעוסקות בטכנולוגיה או בכל תחום אחר. היתרונות של קידום אורגני בגוגל הם רבים. כאשר מקדמים חברת סטארטאפ בגוגל באופן אורגני ניתן להגיע בצורה טבעית להרבה יותר לקוחות ויכול להיות לנו קל יותר לחשוף הרבה יותר קהלים מקצועיים לעסק שלנו. הקידום האורגני של העסק שלנו יאפשר לנו להגיע להרבה מאוד לקוחות באופן שיאפשר לנו להגדיל את העסק ולהרחיב אותו לאורך זמן ובאופן הדרגתי.

מה המאפיינים הייחודים של קידום אורגני לחברת סטארטאפ?

המאפיינים הייחודים שחשוב לשים לב אליהם בתחום של קידום אורגני לחברת סטארטאפ הם:

  • התוכן של האתר
  • בחירת מילות מפתח
  • בניית קישורים לאתר
  • מהירות הטעינה של האתר
  • הייחודית של האתר
  • האמינות של האתר
  • חוויית הגלישה באתר UX

חשוב מאוד שנוכל לקדם את האתר שלנו באופן אורגני כי כך נוכל להגיע ליותר לקוחות והחשיפה של העסק שהעסק שלנו יקבל תהיה גדולה יותר. בשביל שנוכל לגייס מימון לסטארטאפ שלנו אנחנו חייבים להשקיע בקידום האורגני שלו בפרט ובפרסום שלו בכלל. אחד הדגשים שהכי חשוב לשים לב אליהם כאשר אנחנו מקדמים חברה באופן אורגני בגוגל הוא לשמור על האותנטיות של הקידום ובייחוד על תוכן מקורי ומעניין שיהיה רלוונטי לגולשים.

קידום אורגני לחברת סטארטאפ

איך הכי נכון לעשות קידום אורגני לחברת סטארטאפ באנגלית או בעברית?

בכל מה שקשור לתחום של קידום אורגני לחברת סטארטאפ חשוב לקדם את החברה גם באנגלית וגם בעברית. קידום בעברית – מומלץ מאוד כי החברה היא ישראלית וקידום שלה בעברית יכול לאפשר לנו להיות נוכחים יותר בשיח הציבורי והעסקי בישראלי. הקידום באנגלית מיועד למשקיעים בחברה או ללקוחות החברה מחוץ לארץ. רוב חברות ההייטק מכוונת את העיסוק שלהם כלפי חוץ לארץ בעיקר בדגש על השוק האירופאי והצפון אמריקאי. בשביל לשווק את העסק שלנו לשווקים אלו אנחנו חייבים לקדם אותו באנגלית.

יתרונות של קידום אורגני לעסקים בתחום ההייטק

קידום אורגני לעסקים בתחום ההייטק הוא בעל יתרונות רבים. כאשר אנחנו מקדמים עסקים באופן אורגני בגוגל אנחנו יכולים לשפר את התדמית העסקית שלהם ואת מידת העניין שהציבור העסקי והציבור הכללי מגלים בהם. קידום אורגני לחברת סטארטאפ יכול לסייע לכל חברה להשיג יותר לקוחות ועסקאות וגם להשיג מקורות מינון גדולים יותר. הקידום עצמו צריך להיות ישיר ובגובה העיניים, בין אם אנחנו מקדמים אותו בעברית או באנגלית.

איזה דגשים חשוב לשים בקידום אורגני של עסקים?

הדגשים שחשוב לשים לב אליהם בקידום אורגני של עסקים הוא קודם כל לשים לב לאיכות התוכן שיש באתר שלנו. קידום אורגני לחברת סטארטאפ צריך להיות בשפה קולחת וישירה. שמירה על רמת שפה אותנטית איכותית שיכולה לאפשר לפנות ללקוחות של העסק שלנו באופן ישיר יכולה לשפר את איכות הקידום של העסק בגוגל. עוד חשוב לשים לב במיוחד לבניית מערך הקישורים של העסק שלנו וגם לבחירת מילות המפתח שבהם נבחר לקדם את העסק.

למה חשוב להשקיע באיכות התוכן של האתר שלנו?

השקעה באיכות התוכן של האתר שלנו היא הדבר הכי חשוב בקידום האתר של העסק שלנו. למשל גו היבריד תוכנת מרקטפלייס ישראלית לקישור חנויות למרקטפלייסים שונים, התוכן שלהם עוזר ללקוחות להגיע לרווח טוב יותר.

קידום אורגני לחברת סטארטאפ יכול לאפשר לנו לקדם את העסק באופן שיהיה יעיל מאוד. ככל שהתוכן באתר שלנו יהיה רלוונטי, מועיל ומעניין יותר – כך גוגל ידרג את האתר שלנו במקום גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש שלו בביטויי המפתח בהם נבחר לקדם את האתר. אסור להעתיק תוכן מאתרים אחרים וחשוב גם לשים לב שאנחנו לא מפרסמים תוכן שקרי או תוכן לא מדויק על העסק שלנו – כי זה גם הטעיה צרכנית וגם יכול לפגוע בהמשך באמינות העסקית שלנו.

בניית קישורים – איך עושים זאת?

בניית קישורים היא למעשה בניית מערך קישורים חיצוני לאתר העסק שלנו. כאשר אנחנו רוצים לקדם קידום אורגני לחברת סטארטאפ או כל קידום אורגני אחר, אנחנו חייבים שאתרים אחרים ברחבי האינטרנט יפנו או יקשרו לאתר שלנו. כאשר אנחנו בוחרים מאיזה אתרים להוציא קישור לאתר שלנו אנחנו חייבים לבחור אתרים של חברות או עסקים אחרים שהתחום שלהם משיק לתחום העיסוק שלנו – אבל לא זהה לו. כך למשל אם החברה שלנו היא בתחום טכנולוגיית מזון אנחנו יכולים לבחור אתרים בתחום טכנולוגיה רפואית או לייף סטייל שיקשרו אלינו.

בחירת מילות מפתח – למה זה חשוב להשקיע בכך?

אם נדע לבחור נכון את מילות המפתח בהם נקדם קידום אורגני לחברת סטארטאפ שלנו, אז הקידום שלנו יהיה קל יותר וטוב יותר. בחירת מילות המפתח תלויה קודם כל בתקציב שיש לנו להשקיע בקידום האתר שלנו. ככל שהתקציב שלנו לקידום האתר הוא גבוה יותר כך אנחנו יכולים לבחור לקדם את האתר במילות מפתח תחרותיות יותר – כלומר במילים שיש להם נפח חיפוש גבוה יותר. לעיתים, עדיף בעיקר לבחור לקדם את העסק שלנו בביטוי חיפוש "זנב ארוך" כלומר, במילות מפתח שהן ביטויים ארוכים יותר ולא מילה בודדת או צמד מילים. עוד חשוב לשים לב אם אנחנו בוחרים לקדם את האתר בביטויים תלוי מיקום גיאוגרפי או בביטויים בעלי אופי כללי יותר.

האם כדאי לשלב לצד הקידום האורגני גם קידום ממומן?

קידום אורגני לחברת סטארטאפ יכול להיות יעיל יותר כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו גם בקידום ממומן. הרבה מחקרים הראו שכאשר בוחרים לצד הקידום האורגני בגוגל לקדם את האתר שלנו גם בקידום ממומן בגוגל – גוגל נותן העדפה גם בקידום האורגני לאתר שלנו. ההבדלים העיקריים בין קידום אורגני לקידום ממומן הם:

  • בקידום אורגני משלמים למקדם אתרים בעוד שבקידום ממומן משלמים גם למקדם האתרים וגם לגוגל.
  • קידום אורגני הוא לטווח הארוך של מספר חודשים או שנים קדימה בעוד שקידום ממומן הוא יותר לטווח הקרוב.

האם כדאי לשלב לצד הקידום האורגני בגוגל גם קידום ברשתות החברתיות?

פעולה נוספת שיכולה לסייע לנו בקידום האורגני בגוגל של העסק שלנו היא לבחור לקדם אותו גם ברשתות החברתיות. הרשתות החברתיות בהן הכי כדאי לקדם את העסק שלנו הן פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין.  קידום אורגני לחברת סטארטאפ ברשתות החברתיות יסייע לנו לקדם את העסק שלנו באופן שיהיה ויראלי יותר ויאפשר לנו להגיע להרבה יותר לקוחות אפשריים.

סיכום

בסופו של דבר, התחום של קידום אורגני הוא תחרותי מאוד – במיוחד בתחום הסטארטאפ וההייטק. ככל שנהיה מודעים יותר לכך שהקידום האורגני הוא תחרותי מאוד, כך יהיה לנו יותר קל להשקיע בו. בשונה מקידום ממומן שניתן לראות את התוצאות שלו באופן מיידי מעכשיו לעכשיו, הקידום האורגני יכול לקחת מספר חודשים עד שנראה תוצאות ממנו בדמות עוד עסקאות או לקוחות.

יש לנו ניוזלטר!

תוכן עניינים

מאמרים חדשים

פוסטים נוספים

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!