עיצוב אתר לפרוייקט NFT שמכר יצירות ב-35,000 דולר ביום אחד!

תוכן עניינים

מקהילת אינסטגרם עם חצי מיליון עוקבים לפרוייקט NFT שמוכר 35,000 דולר – ביום אחד?!

אנחנו יודעים, זה נשמע לא מציאותי. למען האמת, גם הלקוח שלנו שהוא אומן משכמו ומעלה לא האמין למראה עיניו. אבל זה קרה, אנחנו מתגאים בזה ויותר משמחים לשתף בסיפור המלא.

אז, מי זה הלקוח?

הלקוח הוא אומן בין-לאומי היוצר סרטוני אנימציה קצרים, איכותיים ומצחיקים לקהל אדוק שעוקב אחריו בקהילת האינסטגרם. עמוד האינסטגרם של האומן מונה כבר כ-614 אלף עוקבים (!) וכל סרטון שהאומן מעלה בו הופך לויראלי מאוד ומגיע לחשיפה גבוהה במהירות. התוכן שעולה בעמוד מגיע לחשיפה של מאות אלפי ומיליוני צפיות פר סרטון – דבר המראה על איכות התוכן ואהדת הקהל למותג שנבנה וטופח במקצועיות בכמה שנים האחרונות.

614 אלף עוקבים. קהילת Viakavish
614 אלף עוקבים. קהילת Viakavish

איך אוקטופלוס נכנסה לתמונה?

הלקוח הגיע אלינו וסיפר לנו סיפור שמאוד תפס אותנו: הוא משיק קולקציית NFT לקהילה שלו, קולקצייה שמבוססת על הדמויות שהאומן יצר והכניס לסרטונים שלו – אותן דמויות מוכרות ואהובות על ידי הקהל. הוא ידע שהתוכן שהוא יוצר הוא ויראלי וישנה ממש עלילה עם דמויות מאחורי אותו תוכן – הסיפור כבר קיים ולכן חשב על הרעיון הנפלא לחבר את הקהל שלו בעוד רמה למותג ע"י מכירת NFT שייצור תחושת שייכות חזקה בין הלקוח לקהילה.
הרעיון מעולה והתחברנו מאוד לסיפור ואפילו לדמויות עצמן כשראינו את הקולקציה. אבל השאלה לא הפסיקה להדהד, איך נוכל לעזור לך מכאן? יש לך קהילה, התוכן קיים וויראלי, קולקציית ה-NFT מוכנה… מה עוד נותר?

האומן ביקש מאיתנו לבנות, לעצב ולמתג את כל הקמפיין השיווקי הזה בשפה העיצובית של המותג שלו כפי שהוא באינסטגרם. כלומר, להסתכל על התכנים ועל סמך זה ליצור אתר עם שפה עיצובית תואמת ומיתוג בהתאם. דרך האתר הזה, ישווק את קולקציית ה-NFT, יבצע את הסליקה ויתן פלטפורמה נוחה ונגישה לרוכשים ולקונים פוטנציאליים לקבל את כל הידע אודות ה-NFT של המותג. כשאומרים אתר מהיר עם סליקה, כשאומרים שפה עיצובית מדוייקת, כשאומרים מיתוג קולע וכשאומרים חוויית UX/UI לא פחות ממושלמת – אומרים Octoplus! וריגש אותנו לראות שגם אותו אומן בין-לאומי ידע את זה (:

עיצוב ומיתוג על סמך סרטונים. אתגר אמיתי
עיצוב ומיתוג על סמך סרטונים. אתגר אמיתי

אז מה כלל התהליך?

כשנכנסנו לתהליך ידענו שיש לפנינו מקרה שהוא פחות סטנדרטי. לכאורה יש פה מותג שכבר רץ כמה שנים, באינסטגרם, אך לעולם לא עבר שום תהליך מסודר של אפיון שפה עיצובית או מיתוג. מה גם, כל התוכן זה סרטוני אנימציה שמגלמים עלילה והומור ולפעמים אין כל קשר בין הסרטונים. האתגר היה לא קטן אבל בשבילנו אתגר זו לא מילה גסה. להפך, אנחנו מחפשים אתגרים.

חלק מעיצוב האתר שעשינו
חלק מעיצוב האתר שעשינו

התחלנו תהליך ארוך של חקר ואפיון עמוד האינסטגרם של המותג, קהל העוקבים שלו, תחומי העניין שלהם והתוכן עצמו שעולה וכל זאת על מנת לגבש ולאפיין שפה עיצובית ומיתוג קולע לקהל היעד. בנוסף, משיחות המשך עם בעל המותג, האומן, הבנו מה הערכים שהוא רוצה להעביר ומה המסרים המרכזיים שהוא רוצה לשדר עם התוכן שלו. חשוב לציין שהאומן היה שותף איתנו ביצירת החומרים העיצוביים כי הוא רצה להיות מעורב בתהליך ולהפוך אותו לכמה שיותר מדויק.

חלק מקולקציית NFT
חלק מקולקציית NFT

לבסוף, הצגנו ללקוח את התוצרים – אתר מהיר שמכיל את קולקציית ה-NFT שיצר האומן, סליקה, סקשיינים של שאלות ותשובות ותכנים מהאינסטגרם שעלו גם לאתר כדי ליצור את החיבור עם הדמויות ועוד. בנוסף, כל העיצוב של האתר תואם לתוכן שעולה בעמוד האינסטגרם ופשוט משלים אותו בצורה מדוייקת! אנשים בקהילה נתנו ביקורת חיובית על האתר ואמרו שהרגישו ממש "בבית". ולסיום – מיתוג מדוייק שקולע לקהל היעד, מדבר את השפה שלו ומעביר לו את מסרי המותג. הלקוח שלנו היה מרוצה ומרוב שהרגיש שהכל כלכך מדויק לא היו פידבקים ופשוט העלנו הכל לאוויר!

אתר בשפה העיצובית של הקהילה.
אתר בשפה העיצובית של הקהילה.

תוצאה סופית?

וכאן מגיע החלק הכי מעניין: תוך יום אחד מתחילת הקמפיין שפורסם באינסטגרם בקהילה של האומן – עברו בשער התשלום באתר שבנינו לא פחות מ-35,000 דולר!

פרוייקט NFT שמוכר 35,000 דולר - ביום אחד
פרוייקט NFT שמוכר 35,000 דולר – ביום אחד

קראתם טוב, זה סכום המכירות ביום הראשון לקמפיין ה-NFT של הלקוח שלנו. לקוחות סיפרו על חוויית רכישה מדהימה – תחושת שייכות מהרגע הראשון, אתר מהיר, מיתוג שמדבר אליהם ונוחות מקסימלית בגלישה באתר (צוות מומחי ה-UX/UI באוקטופלוס השקיע לא מעט מחשבה, בכל זאת…).

העברת מסרי המותג דרך הדמויות והעלילה.
העברת מסרי המותג דרך הדמויות והעלילה.

סיכום

שמחנו לעזור לאותו אומן שהפך לחבר, להגשים לו חלום וליצור לו הכנסה מכובדת של כסף כבר ביום ההשקה ונמשכת עד היום.

יש לנו ניוזלטר!

תוכן עניינים

מאמרים חדשים

פוסטים נוספים

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!