איך מייצרים לידים

תוכן עניינים

מה זה ליד? איך מייצרים לידים?, אני אדם שמודע לכך שאם אתה מעוניין שהעסק שלך יצליח, אין שום דרך אחרת חוץ מלהיות נוכח בפלטפורמות אינטרנטיות כאלה ואחרות. כן, אם אתה לא ברשת – אתה לא באמת קיים.

והצורך הזה, של להיות נוכח ברשת, דורש גישה שיווקית שונה לחלוטין ממה שהיינו מורגלים אליה עוד לפני עשור.
מילים כמו קידום ממומן או קידום אורגני מבלבלות אותכם? אתם לא באמת יודעים מה זה לידים ואיך מייצרים לידים? ומה כללי המשחק החדשים? אנחנו נפרט לכם הכל תיכף ומיד.
רק תשאירו לנו איזה ליד שזה מעניין אותכם.

כללי המשחק הקודמים

כאמור, אם עוד לפני כמה שנים מירב הכסף של כל עסק היה הולך לשיווק מאוד מסוים – פרסומות ומודעות בעיתון במקרה הטוב ושיווק גס של טלמרקטינג ( שזה, למקרה שאתם לא יודעים, אותן שיחות טלפון מנציגי שירות שבחיים לא התעניינתם בהם וקרוב לוודאי גם מסומנים אצלכם בטלפון כספאם המאושר על ידי 274 אנשים נוספים שסימנו אותו ככזה).

כן, זה מה שקרה כאשר עוד לא ידעו איך מייצרים לידים.
קשה להבין למה בעלי עסקים חשבו שזה יעבוד והתירוץ היחיד שאנחנו מוצאים לסיפור הזה, זה החוסר ברירה וחוסר אופציות לבחור מהן בכל הנוגע לשיווק באותה התקופה.
כיום המצב שונה לחלוטין.

כללי המשחק כיום

שיווק עבר מהפכה של ממש והוא הרבה יותר מכוון וממוקד ממה שהוא היה. מוצר או שירות לא יכולים להיות משווקים לכלל הקהלים באותה הצורה בדיוק ויש צורך לעשות התאמות ומחקר מקדים.

לכן, שיטות השיווק היום כוללות בין היתר מודעות ממוקדות ומאפשרות ללקוח להרגיש שהוא בשליטה על התכנים אליהם הוא נחשף ולהיות זה שמחליט מה מעניין אותו ומה פחות.
עכשיו, בואו נדבר מעט על שיטות השיווק הקיימות כיום. ואיך מייצרים לידים לעצמנו.

שיטת חדשות או איך מייצרים לידים בימינו

השיטה השיווקית הנפוצה והמבוקשת של במיוחד היא שיטת הלידים. ליד זה בעצם אדם, שיש לו פוטנציאל להפוך להיות לקוח כי הוא מתעניין בתחום שאנו מציעים בו את שירותינו.

עכשיו איך מייצרים לידים בעצם?

אופן הפעולה של ליד הוא אופן הפעולה הבא:

אדם נחשף לתוכן כלשהו, בין אם מדובר במודעה שהופיעה ברשת חברתית, בין אם הוא מחפש את התוכן הזה בעצמו ( נניח הוא מחפש אחר מדריך המסעדות לשנת 2023).

בעל העסק נותן לאותו לקוח פוטנציאלי את התוכן שהוא מחפש, אך מתנה את העניין בהשארת פרטים. לעיתים אין פה התניה בכלל , כי האדם מחפש אחר אותו השירות בעצמו.
אחרי השארת פרטים, יש מספר דרכי תקשורת שיש לבעל עסק עם הלקוח הפוטנציאלי שלו – דרך הודעה, מייל או בשיחת טלפון.
אז איך מסכמים את הליד? אתה נותן לאדם להשאיר לך פניית התעניינות ואז בוחר מה לעשות בה.

מדובר בשיטה שנמצאת בשימוש רחב בכל תחומי השיווק והיא מספקת תוצאות מעולות.

איך מייצרים לידים

שיטות נוספות פרט לייצור לידים

כאמור, לא על לידים לבדם. שיטות נוספות של קידום הן שיטת הפרסומות, דרך קידום אורגני או דרך קידום ממומן במנועי חיפוש.

 שיווק דורש יצירת תוכן?

בדיוק. הלקוח הפוטנציאלי הוא כבר לא פראייר (לא שמתישהו הוא היה) ויש צורך למצוא דרך למשוך את תשומת הלב שלו ולבלוט מתוך שלל התכנים שהוא נחשף אליהם מדי יום או יותר נכון להגיד, מדי הצצה בטלפון נייד שלו.

לכן, גם השיטה שבה מייצרים לידים וגם שיטות קידום אחרות, חייבות להיות מבוססות תוכן, בין אם מדובר בתוכן ויזואלי לבין אם מדובר בתוכן כתוב.

יש לנו ניוזלטר!

תוכן עניינים

מאמרים חדשים

פוסטים נוספים

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!