המותג Brillianty הגיע אלינו במטרה לעצב פוסטים לרשתות החברתיות השונות על מנת להשיק קולקציית טבעות אירוסין חדשות, להגדיל מעורבות עם העוקבים שלו ולהביא לקוחות חדשים.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה הם ה"כאבים" אותם חווים הלקוחות הפוטנציאליים ומה מבדל את Brillianty מהמתחרים שלו. כמו כן שאלנו את בעל העסק מה הם ערכי המותג והמסר המרכזי שהם באים להעביר.
המותג Brillianty הינו מותג המתמחה ומוכר טבעות אירוסין.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי, הבנה איפה הוא מסתובב בזירה הדיגיטלית והכנת גאנט תוכן קצר של מספר כותרות קולעות שמושכות את העין במיידי. כמו כן, על סמך שיחת האפיון הבנו שהמסר המרכזי שהמותג מעביר הוא יוקרה. היבט חשוב מאוד כשמדברים על טבעות אירוסין. צוות המעצבים שלנו גילם את היוקרה בתוך הקריאייטיב תוך שימוש באלמנטים עיצוביים וניסיון של שנים. לצורך הדוגמא, ניתן לראות שבכל תמונה שעיצבנו להם ישנה אך ורק טבעת אחת, נוצצת ויוקרתית – אלמנט שבא לשדר יוקרה. כשיש מבחר, ערך כל מוצר יורד. כשיש מוצר אחד – הערך שלו נתפס אוטומטית בעיני הלקוח כיקר יותר. זו רק דוגמא אחת מבין כמה טריקים עיצוביים שהשתמשנו בהם על מנת שהקריאייטיב יהיה מוצלח. בנוסף, כל העיצובים סבבו סביב השפה המיתוגית של המותג על מנת ליצור תחושת שייכות והזדהות.
לבסוף, מסרנו את התוצרים המוגמרים לחברת Brillianty והתוצאות לא איחרו להגיע – מעורבות גדולה בפוסטים ופניות רבות מלקוחות פוטנציאליים שהתעניינו ברכישת טבעת אירוסין יוקרתית.
מותג Brillianty נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
עיצוב לוגו | עיצוב אתר UX/UI | ליד מגנט | קידום אורגני
לצפייה באתר:
https://brilliantty.com