המותג Trust The Brokers הגיע אלינו במטרה לעצב פוסטים לרשתות החברתיות השונות לקראת יציאה של קמפיין פרסומי לכנס יזמים ומשקיעים בדובאי שבו לקחו חסות.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי לכנס מסוג כזה, איפה מתרחש הכנס, מה הפרטים שלו, מה החבילה כוללת בתוכה ומה ההזדמנות שקיימת כאן עבור לקוחות שיבחרו להגיע.
המותג Trust The Brokers הינו חברת תיווך לנכסים ועסקים דיגיטליים.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי, הבנה איפה הוא מסתובב בזירה הדיגיטלית, הוספנו אלמנטים עיצוביים של דובאי ואיחוד האמירויות כדי לתת הבנה מיידית איפה הכנס מתרחש ובאיזו אווירה, ציינו שהכנס מפגיש בין יזמי איקומרס ישראלים ומשקיעים אמירתיים על מנת ליצור חיבורים והזדמנויות שלא קיימות בארץ וכמובן – הוספנו שכל החבילה נחשבת כהוצאה מוכרת, הרי קהל היעד שלנו הם עצמאיים בעלי עסקים ומי לא אוהב חו"ל על חשבון מס הכנסה?
לבסוף, מסרנו את התוצרים המוגמרים לחברת Trust The Brokers והקמפיין היה מוצלח ללא ספק – בעלי עסקים רבים הביעו עניין בכנס. חלקם סגרו חבילה והצטרפו לכנס שהתקיים וחלקם – נשארו בקשר עם חברת Trust The Brokers על מנת למצוא הזדמנויות וחיבורים עם השוק האמירתי כי הבינו את הפוטנציאל שקיים שם. WIN-WIN Situation.
מותג Trust The Brokers נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
קידום אורגני
לצפייה באתר:
https://trusthebrokers.com