עיצוב מדיה - TTB Hiring

עיצוב מדיה – TTB Hiring

המותג Trust The Brokers הגיע אלינו במטרה לעצב פוסטים לרשתות החברתיות השונות לקראת יציאה של קמפיין לגיוס עובדים חדשים.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי העובד האידיאלי לעסק, מה תכונות האופי הבולטות אצלו, מה מניע אותו, האם זה בן אדם של עבודת צוות או יותר סולידי, האם זה בן אדם שבאופי שלו הוא מתנהל כעצמאי או אחד שצריך שיגידו לו כל הזמן מה לעשות. כמו כן, וידאנו לאיזה מיקום גיאוגרפי מיועד העובד ובאיזה שוק הוא עומד להתמחות ולפעול בעולם.

המותג Trust The Brokers הינו חברת תיווך לנכסים ועסקים דיגיטליים.

לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של העובד האידיאלי, הבנה איפה הוא מסתובב בזירה הדיגיטלית, חידוד ודיוק החיפוש ע"י השימוש במילה "טאלנט" (כישרון) והוספה של אלמנטים בינלאומיים על מנת להבהיר שמדובר בהצעת עבודה שמיועדת לקהל הבינלאומי. כמו כן, עיצבנו ובנינו את הקריאייטיבים גם בעברית וגם באנגלית כדי לתת הזדמנות ל-TTB לחפש את העובד האידיאלי גם בחו"ל ודרשנו תמונה של כל הצוות על מנת להמחיש שהעבודה היא עבודה של אנשים ומתבצעת כצוות ולא כיחידים.

לבסוף, מסרנו את התוצרים המוגמרים לחברת Trust The Brokers והתוצאות לא פחות ממדהימות – החברה גייסה בהצלחה תוך פחות מחודש כ-4 עובדים חדשים (מתוך 20 פניות), כולם מוכוונים לקהל הבינלאומי, "טאלנטים" במהותם ומספקים את הסחורה!

מותג Trust The Brokers נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
קידום אורגני

לצפייה באתר:
https://trusthebrokers.com

יש לנו ניוזלטר!

עבודות קשורות:

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

קריאייטיב מתייחס לעיצובי המדיה בעסק. כל עיצוב שמותאם אישית לעסק שלכם ומשרת מטרה מסויימת נחשב קריאייטיב.

בהחלט.
אצלנו הכל מעוצב מ-0 ומותאם אישית לעסק ולצרכיו.

ברשתות החברתיות השונות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין ועוד. כמו כן ניתן להשתמש בהם גם בקמפיינים ממומנים, רשימות תפוצה, סטורים, באנרים והזמנות לאירועים.

תוכן אקורדיון

בוודאי!
יש לנו לא מעט לקוחות מחו"ל שמידי חודש מבקשים מאיתנו עזרה בעיצוב קריאייטיבים מותאמים לקמפיינים שונים לקהל הבינלאומי. אנחנו יודעים לאפיין ולחקור את קהל היעד, לסקור את השוק ולבנות קריאייטיב חד, קולע וכזה שמשיג את מטרת הקמפיין.

אל דאגה.
כחלק מפגישת האפיון ומחקר קהל היעד ומטרת הקמפיין הצוות שלנו באוקטופלוס יבין וגם ימליץ לכם היכן הכי נכון לכם לפרסם ולשווק ובאילו פלטפורמות תשיגו את מטרת הקמפיין שלכם בצורה האפקטיבית ביותר.

שאלה טובה – המגוון גדול ופשוט לא נגמר.
פוסטים מעוצבים, תבניות לסטורי, באנרים ללינקדאין ולפייסבוק, ברכות מעוצבות, איגרות, הזמנות, היילייטס, עיצובי קמפיינים ממומנים, שיווק אירוע/כנס חברה, השקת קולקצייה חדשה, גיוס המונים. כמו כן, עיצובי המדיה מתאימים גם לכל מה שקשור בבתי דפוס – הדפסה על גבי באנרים, פלאריים, שלטי חוצות, פוסטרים, כרטיסי ביקור ועוד המון!
אין גבול, תנו לדמיון שלכם להתפרע ואנחנו נהפוך כל חלום למציאות (:

אז, רוצה להתייעץ עם תמנון?

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!