המותג Trust The Brokers הגיע אלינו במטרה לעצב פוסטים לרשתות החברתיות השונות לקראת יציאה של קמפיין לגיוס עובדים חדשים.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי העובד האידיאלי לעסק, מה תכונות האופי הבולטות אצלו, מה מניע אותו, האם זה בן אדם של עבודת צוות או יותר סולידי, האם זה בן אדם שבאופי שלו הוא מתנהל כעצמאי או אחד שצריך שיגידו לו כל הזמן מה לעשות. כמו כן, וידאנו לאיזה מיקום גיאוגרפי מיועד העובד ובאיזה שוק הוא עומד להתמחות ולפעול בעולם.
המותג Trust The Brokers הינו חברת תיווך לנכסים ועסקים דיגיטליים.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של העובד האידיאלי, הבנה איפה הוא מסתובב בזירה הדיגיטלית, חידוד ודיוק החיפוש ע"י השימוש במילה "טאלנט" (כישרון) והוספה של אלמנטים בינלאומיים על מנת להבהיר שמדובר בהצעת עבודה שמיועדת לקהל הבינלאומי. כמו כן, עיצבנו ובנינו את הקריאייטיבים גם בעברית וגם באנגלית כדי לתת הזדמנות ל-TTB לחפש את העובד האידיאלי גם בחו"ל ודרשנו תמונה של כל הצוות על מנת להמחיש שהעבודה היא עבודה של אנשים ומתבצעת כצוות ולא כיחידים.
לבסוף, מסרנו את התוצרים המוגמרים לחברת Trust The Brokers והתוצאות לא פחות ממדהימות – החברה גייסה בהצלחה תוך פחות מחודש כ-4 עובדים חדשים (מתוך 20 פניות), כולם מוכוונים לקהל הבינלאומי, "טאלנטים" במהותם ומספקים את הסחורה!
מותג Trust The Brokers נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
קידום אורגני
לצפייה באתר:
https://trusthebrokers.com