עיצוב מדיה - Trust The Brokers

עיצוב מדיה – Trust The Brokers

המותג Trust The Brokers הגיע אלינו במטרה לעצב פוסטים לרשתות החברתיות השונות על מנת להגדיל מעורבות בקהילות שלו, ליצור שיתופי פעולה חדשים ולייצר לידים – בעיקר מהקהל הבינלאומי.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה הם ה"כאבים" אותם חווים הלקוחות הפוטנציאליים, מה הערך המוסף ש-TTB יכולה לתת להם כחברה ובאילו ערוצים הכי סביר שנמצא ונצוד את קהל היעד. כמו כן הבנו מי הם הקולגות של המותג בזירה הבינלאומית.

המותג Trust The Brokers הינו חברת תיווך לנכסים ועסקים דיגיטליים.

לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי, הבנה איפה הוא מסתובב בזירה הדיגיטלית, בניית גאנט תוכן קצר של מספר נושאים שבוערים בקרב הלקוחות הפוטנציאליים, שימוש בצבעי המותג על מנת ליצור תחושת שייכות והתאמה של הקריאייטיב לפייסבוק, לינקדאין ואינסטגרם מתוך הבנה שהלקוחות משוטטים בערוצים האלו. כמו כן, חקרנו את הקולגות של החברה בזירה הבינלאומית, הבנו איפה הם נמצאים בפלטפורמות השונות והתאמנו את הקריאייטיב והתוכן שלו בצורה שתתאים ותלכוד את תשומת ליבם על מנת ליצור שיתופי פעולה ולבסס מוניטין חיובי ל-TTB.

לבסוף, מסרנו את התוצרים המוגמרים לחברת Trust The Brokers והתוצאות לא איחרו להגיע – לידים רבים הגיעו מהזירה הבינלאומית ביניהם לקוחות שרצו למכור נכס דיגיטלי ואחרים רצו להשקיע ולרכוש נכס דיגיטלי. בנוסף, נוצרו כ-4 שיתופי פעולה חדשים עם קולגות מחו"ל – הישג חשוב מאוד לחברה בעיקר על סמך הרצון שלה לבסס מעמד בשוק הבינלאומי ולבצע בו עסקאות.

מותג Trust The Brokers נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
קידום אורגני

לצפייה באתר:
https://trusthebrokers.com

יש לנו ניוזלטר!

עבודות קשורות:

שאלות נפוצות

תוכן אקורדיון

קריאייטיב מתייחס לעיצובי המדיה בעסק. כל עיצוב שמותאם אישית לעסק שלכם ומשרת מטרה מסויימת נחשב קריאייטיב.

בהחלט.
אצלנו הכל מעוצב מ-0 ומותאם אישית לעסק ולצרכיו.

ברשתות החברתיות השונות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין ועוד. כמו כן ניתן להשתמש בהם גם בקמפיינים ממומנים, רשימות תפוצה, סטורים, באנרים והזמנות לאירועים.

תוכן אקורדיון

בוודאי!
יש לנו לא מעט לקוחות מחו"ל שמידי חודש מבקשים מאיתנו עזרה בעיצוב קריאייטיבים מותאמים לקמפיינים שונים לקהל הבינלאומי. אנחנו יודעים לאפיין ולחקור את קהל היעד, לסקור את השוק ולבנות קריאייטיב חד, קולע וכזה שמשיג את מטרת הקמפיין.

אל דאגה.
כחלק מפגישת האפיון ומחקר קהל היעד ומטרת הקמפיין הצוות שלנו באוקטופלוס יבין וגם ימליץ לכם היכן הכי נכון לכם לפרסם ולשווק ובאילו פלטפורמות תשיגו את מטרת הקמפיין שלכם בצורה האפקטיבית ביותר.

שאלה טובה – המגוון גדול ופשוט לא נגמר.
פוסטים מעוצבים, תבניות לסטורי, באנרים ללינקדאין ולפייסבוק, ברכות מעוצבות, איגרות, הזמנות, היילייטס, עיצובי קמפיינים ממומנים, שיווק אירוע/כנס חברה, השקת קולקצייה חדשה, גיוס המונים. כמו כן, עיצובי המדיה מתאימים גם לכל מה שקשור בבתי דפוס – הדפסה על גבי באנרים, פלאריים, שלטי חוצות, פוסטרים, כרטיסי ביקור ועוד המון!
אין גבול, תנו לדמיון שלכם להתפרע ואנחנו נהפוך כל חלום למציאות (:

אז, רוצה להתייעץ עם תמנון?

התורה השלמה למותגי איקומרס

המדריך הכי פרקטי שיגרום לך להטיס את מותג האיקומרס שלך לשמיים עם קידום אורגני ולייצר אלפי כניסות לאתר תוך כמה חודשים שימירו ללקוחות משלמים.

המדריך שיגרום לכם להרוויח יותר כל חודש!