המותג Trust The Brokers הגיע אלינו במטרה לעצב פוסטים לרשתות החברתיות השונות על מנת להגדיל מעורבות בקהילות שלו, ליצור שיתופי פעולה חדשים ולייצר לידים – בעיקר מהקהל הבינלאומי.
עשינו שיחת אפיון בה ישבנו ביחד ושאלנו מספר שאלות מנחות את בעל העסק – מי קהל היעד האידיאלי, מה הם ה"כאבים" אותם חווים הלקוחות הפוטנציאליים, מה הערך המוסף ש-TTB יכולה לתת להם כחברה ובאילו ערוצים הכי סביר שנמצא ונצוד את קהל היעד. כמו כן הבנו מי הם הקולגות של המותג בזירה הבינלאומית.
המותג Trust The Brokers הינו חברת תיווך לנכסים ועסקים דיגיטליים.
לקחנו את המידע מפגישת האפיון והתחלנו במחקר אינטנסיבי שכלל בניית אוואטר של קהל היעד האידיאלי, הבנה איפה הוא מסתובב בזירה הדיגיטלית, בניית גאנט תוכן קצר של מספר נושאים שבוערים בקרב הלקוחות הפוטנציאליים, שימוש בצבעי המותג על מנת ליצור תחושת שייכות והתאמה של הקריאייטיב לפייסבוק, לינקדאין ואינסטגרם מתוך הבנה שהלקוחות משוטטים בערוצים האלו. כמו כן, חקרנו את הקולגות של החברה בזירה הבינלאומית, הבנו איפה הם נמצאים בפלטפורמות השונות והתאמנו את הקריאייטיב והתוכן שלו בצורה שתתאים ותלכוד את תשומת ליבם על מנת ליצור שיתופי פעולה ולבסס מוניטין חיובי ל-TTB.
לבסוף, מסרנו את התוצרים המוגמרים לחברת Trust The Brokers והתוצאות לא איחרו להגיע – לידים רבים הגיעו מהזירה הבינלאומית ביניהם לקוחות שרצו למכור נכס דיגיטלי ואחרים רצו להשקיע ולרכוש נכס דיגיטלי. בנוסף, נוצרו כ-4 שיתופי פעולה חדשים עם קולגות מחו"ל – הישג חשוב מאוד לחברה בעיקר על סמך הרצון שלה לבסס מעמד בשוק הבינלאומי ולבצע בו עסקאות.
מותג Trust The Brokers נהנה משירותיה של חברת אוקטופלוס מדיה בתחומים הבאים:
קידום אורגני
לצפייה באתר:
https://trusthebrokers.com